یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: به‌پاس قدردانی از جان‌فشانی‌های سردار سلیمانی و محکومیت ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار، ساختمان شهرداری منطقه ۲ و یکی از معابر شهر به نام وی مزین می‌شود.
به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهید قاسم سلیمانی خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نام‌گذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.
وی با اشاره به اندوه و بهت مردم ایران از خبر شهادت سردار سلیمانی ادامه داد:‌ با توجه به بررسی‌های انجام‌گرفته، پیشنهاد نام‌گذاری ساختمان جدید و نوساز شهرداری منطقه ۲ و یکی از معابر مهم به کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر ارسال و مصوب می‌شود.
شریفی همچنین در خصوص بزرگداشت یاد و نام سردار سلیمانی گفت: نصب تصاویر و تبلیغات محیطی با موضوع شهادت سردار سلیمانی در سطح شهر، طراحی جایگاه مخصوص عزاداری در ورودی شهرداری مرکزی، خاموش کردن چراغانی و ریسه‌های سطح شهر و نصب پرچم‌های عزا از روز گذشته (جمعه) در دستور کار است.
شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی از سرداران بزرگ تاریخ ایران است که باید با یادآوری اقدامات و افتخارات او، الگویی جاودانه و دائمی از این سردار رشید ارائه دهیم تا جوانان به فرهنگ ناب مجاهدت و شهادت آراسته شوند و به الگوهای پوچ و بیگانه پناه نبرند.
سحرگاه جمعه 13 دی ماه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابو مهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.


دیدگاه‌ها  

#1 حامي 1398-10-14 10:53
نام امير لشكر اسلام مساوي هست با ايران
امير لشكر اسلام جانم ،جسم ناقابلم فروحم و ذهنم بفداي اون قامت تكه تكه شده ات دوستداران حاج قاسم بدانيد رييس جمهور قمار باز آمريكا ترور خواهد شد.هر چند ترور اين سگ كثيف و قمار باز نمي تواند دل ما را آرام بكند.اما بدانيد و اگاه باشيد خون رييس جمهور كثيف آمريكا ريخته خواهد شد زنده باد راه حاج قاسم .ننگ و مرگ برقاتل حاج قاسم.
نقل قول کردن
#2 حامی 1398-10-14 13:15
جانم فدای پیکر تکه تکه مطهر و مقدست امیر لشکر اسلام نام مقدست در دل تمامی مردم ایران و سایر مسلمانان جهان همچون خورشید روشنی بخش خواهد درخشید.
نقل قول کردن
#3 مرتضی ف 1398-10-14 14:06
شهیدان زنده اند الله اکبر
نقل قول کردن
#4 ابو اسحاق 1398-10-14 14:42
حق سپهبد سلیمانی لر تبار بیشتر از اینهاست دست خط ایشان که به لر بودن خود افتخار می کند موجود است باید معروفترین مکان لرستان به نام ایشان شود
نقل قول کردن
#5 منصوری 1398-10-14 17:02
بلوار ماسور تا میدان امام حسین بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، انتخاب شود
نقل قول کردن
#6 زیوداری 1398-10-15 10:20
انبارنقلیه شهرداری و پمپ گاز پیروزی در ورودی ترمینال خرم آباد موجب توقف خودروها و ترافیک همیشگی میشود لذا برای تعریض خیابان جابجا شوند
نقل قول کردن
#7 حسنوند 1398-10-15 10:21
بلوار ولایت دره گرم بنام سپهبد سلیمانی انتخاب شود
نقل قول کردن
#8 امین 1398-10-20 17:45
لطفا پیگیری کنید تاسیس شهرداری منطقه چهار و منطقه پنج به کجا کشید چرا کسی پیگیری نمیکنه؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا