یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: لایروبی‌ها انجام شده است و مشکلی نداریم. محدودیت منابع با میزان حجم عملیات تنها مشکل ماست اما پیشرفت کار رضایت‌بخش است. 25 نقطه در کشکان شناسایی شده است که با تخصیص اعتبارات عملیات بازسازی شروع می‌شود.
به گزارش یافته، «گودرز امیری» شب گذشته (سه‌شنبه 3 دی) در برنامه پیگیری شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل‌زده استان لرستان با اشاره به اینکه لایروبی‌ها انجام شده است و مشکلی نداریم، گفت: محدودیت منابع با میزان حجم عملیات تنها مشکل ماست اما پیشرفت کار رضایت‌بخش است. 25 نقطه در کشکان شناسایی‌شده است که با تخصیص اعتبارات عملیات بازسازی شروع می‌شود.
معاون عمرانی استاندار لرستان درباره روند ساخت دیوار ساحلی گفت: دیوار ساحلی در پل‌دختر با همکاری بنیاد مسکن پیشرفت فیزیکی خوبی دارد بقیه مناطق هم متناسب با برنامه زمان‌بندی که پیمانکار ارائه داده است در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل فشار بر لوله اصلی، لوله دچار ترکیدگی شده است که مشکل برطرف می‌شود، گفت: تیر برق‌ها نیز خریداری‌ شده است و کابل‌کشی در 10 روز آینده انجام خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه 30 هزار و 800 پرونده کشاورزی، دامی و زارعی تشکیل شده است، گفت: بالغ 15 هزار پرونده تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است و 33 میلیارد تومان هم آماده پرداخت بلاعوض است. پرونده‌های تشکیل‌شده تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: برای پرداخت تسهیلات برای جایگاه‌های دام و کمک‌های بلاعوض مشکلی نداریم.




محدودیت منابع با میزان حجم عملیات، تنها مشکل ما در مناطق سیل‌زده است

دیدگاه‌ها  

#1 ابو اسحاق 1398-10-04 13:48
در تماس مرکز لرستان با شبکه خبر تأخیر ارسال امواج بسیار زیاد است 10 ثانیه شاید هم بیشتر ولی مراکز دیگر از 1تا دو ثانیه تأخیر دارند دلیل این تأخیر زیاد را واحد فنی شبکه بررسی نماید
نقل قول کردن
#2 زیوداری 1398-10-06 00:18
دیوار ساحلی خرم آباد هنوز تکمیل نشده و پلهای کمالوند و اناری و بهداری و افلاک ده ماه پس از سیل هنوز بلاتکلیف و ناتمام بحال خود رها شده‌اند
نقل قول کردن
#3 علی 1398-10-06 15:57
معاون غیر عمرانی ، امور عمرانی لرستان، هیچ اقدامی در خرم آباد، پلئختر و دلفان انجام نداده اند......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا