یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در جلسه شورای اداری استان انتخابات را تلاش برای خدمتگزاری به مردم عنوان کرد. به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شورای اداری استان که عصر دوشنبه در استانداری برگزار شد، انتخابات را عرصه خدمت مسئولین به مردم دانست و گفت: مسئولینی که در ستاد انتخابات فعالیت می‌کنند در حال خدمت به مردم بوده و افرادی که به‌عنوان نامزدهای انتخاباتی ثبت‌نام کرده‌اند نیز به دنبال خدمت به مردم هستند.
وی اظهار داشت: برکات این نظام به اقصا نقاط کشور رسیده است و باید تلاش کنیم تا به هدف نهایی که سربلندی مردم است نائل شویم. در همین راستا گزارش عملکردهای ارائه‌شده توسط دستگاهی اداری نشان از انجام فعالیت‌های بسیار خوبی در استان لرستان نیز دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان عنوان کرد: یکی از وظایف ائمه جمعه این است که واسطه میان مردم و مسئولین باشند و سعی کنند رابطه این دو را به هم نزدیک‌تر کنند. مردم ثابت کرده‌اند که در تمامی عرصه‌ها حضور پررنگ دارند مسئولین نیز باید از این حضور مردم حمایت کنند.
او در پایان افزود: در یک نظام مردم‌سالار دینی وجود اختلاف‌سلیقه‌ها امری عادی و طبیعی است و انتخابات مظهر شعور و عقلانیت جامعه است. انتخابات عقلانیت جامعه را به نمایش می‌گذارد و برگزاری انتخابات سالم امید را در میان مردم به وجود می‌آورد.

انتخابات عقلانیت جامعه را به نمایش می‌گذارد

دیدگاه‌ها  

#1 تقی 1398-10-04 07:51
حاج آقا لطفا آمار بیکاران استان و مرکز استان را دستور فرمایید از طریق سرشماری میدانی به استحضارتان برسانند؟این همه جوان بیکار خروجی آقایان متولی برنامه ریزی و بودجه ریزی وبی تفاوتی مجمع نمایندگان در چند دهه اخیر می باشد.کارخانجات تولیدی علی برکت العالی سالهاست که بسته شده اند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا