یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مهم‌ترین اقدام دو ماه آینده در استان و کشور، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
برگزارکنندگان انتخابات حق مداخله به نفع کسی را نداردبه گزارش خبرنگار یافته، سید موسی خادمی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن استانداری برگزار شد گفت: ما به عنوان دولت و برگزارکننده انتخابات وظایفی داریم، لذا برای ما مهم نیست برنده کیست و باید به رأی مردم احترام بگذاریم.
وی بیان کرد: در مجموعه انتخابات، نظارت و وظایف هیات های انتخاباتی به هیچ وجه حق مداخله به نفع کسی را نداریم و این موضوع شامل همه می‌شود.
خادمی افزود: هرکسی ریالی از بیت‌المال در اختیار دارد نباید از این امکان عمومی به نفع کسی خرج کند.
وی بی‌طرفی در برگزاری انتخابات را لازمه کار مجریان دانست و افزود: باید با نوع رفتار خود از شایعات و تهمت‌ها دوری کنیم.
خادمی گفت: باید به برگزاری مناسب انتخابات کمک کرد و مردم هم در این امور مهم سهم دارند اما ما تسهیلات لازم برای برگزاری انتخابات را فراهم می‌کنیم و در کنار مردم هستیم.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه نمایندگان فعلی در جلسات عمومی، افتتاح پروژه‌ها، کلنگ زنی‌ها و … حضور نخواهند داشت، ادامه داد: اگر دستگاهی در این رابطه اشتباه کند قابل‌قبول نیست و نمایندگان فعلی نباید وارد این فضاها شوند.
خادمی با بیان اینکه ممکن است افراد خاصی بخواهند قبل از انتخابات مسائلی و حواشی را مطرح یا ایجاد کنند، ادامه داد: برخی نفعشان در این است که بگویند همه چیز دچار مشکل شده و انتخابات مسئله خواهد داشت.
وی در ادامه به تخصیص بودجه اشاره کرد و بیان داشت: برای هزینه‌های جاری 413 میلیارد تومان بودجه اختصاص‌یافته که این مبلغ ۱۷.۵ درصد رشد دارد.
استاندار لرستان بودجه حوزه عمرانی را یک هزار و 11 میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: این مبلغ نیز ۷.۶ درصد رشد داشته است.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1398-10-03 16:40
والا استاندار محترم شما خودتون هم مثل نمایندگان کاری برای استان بخصوص خرم اباد انجام ندادید.هیچ طرح مهمی در زمان تصدی شما پیگیری نشد و کلیه پروژهای قبلی هم که با زحمات شبانه روزی استانداران قبلی اجرایی شد در زمان شما متوقف شدند البته شما زمانی استاندار شدی که اهی در بساط نبود .
نقل قول کردن
#2 ن.ل 1398-10-04 04:08
خادمی دل خوش سیری چند؟؟؟؟؟همه کلنگ را خودت بر زمین بزن
نقل قول کردن
#3 تقی 1398-10-04 07:47
آقای استاندار واله تنها کاری که نمایندگان کرده اند همین کلنگ زنی هست یعنی این شغل کارگری و کلنگ زنی را هم برای این آقایان روا نداری؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#4 گودرزی 1398-10-06 00:39
شما پیام استاندار را نگرفتید ایشون گفتند باتوجه به نزدیکی انتخابات استفاده تبلیغاتی از این کلنگ زنی ها ممنوع است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا