یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‎آباد گفت: رقابت انتخاباتی نباید به رقابت ورزشی تبدیل شود و طرفداران داوطلبان انتخابات مجلس باید از تقابل با یکدیگر پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در محل مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما ملتی هستیم که با انتخابات کار خود را در انقلاب شروع کردیم، بنابراین پایه نظام بر انتخابات است و در این چهل سال همین راه را ادامه داده و خواهد داد اما باید مراقب باشیم که هیجانات سیاسی ما را از یاد خدا غافل نکند.
وی افزود: البته وجود آرا و سلایق گوناگون طبیعی است اما مهم میدان انتخابات است که نباید به صحنه تقابل گروه‌ها با یکدیگر تبدیل شود.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بیان کرد: نخبگان و فرهیختگان کشور و به‌خصوص استان باید بدانند بر سر جلسه امتحان بسیار بزرگی هستند که مردود شدن در آن به معنای عقب ماندن سالانه نیست بلکه به معنای سقوط و همراهی با دشمن است.
وی ادامه داد: مردم ما و مسوولان همه باید هوشیار باشند زیرا آمریکا و همراهان عبری و عربی‌اش موفق نشوند دسیسه‌هایی را که در کشورهای اطراف آشوب برپا کردند در کشور عزیز ما نیز پیاده کنند، البته بی‌تدبیری حاکمان آن کشورها را نمی‌شود انکار کرد.
 
تزلزل در مسیر انقلاب جایی ندارد
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: راه انقلاب نیاز به ایمان و ثبات قدم دارد، تزلزل در این مسیر جایی ندارد لذا ممکن است برخی از میانه راه برگردند، البته ضرر می‌کنند زیرا اگر صبر و استقامت باشد رابطه با انقلاب مستحکم خواهد شد.
وی افزود: همان‌طور که امام (ره) فرمودند، اصل انقلاب است پس باید بدانیم که در این راه اشخاص اصل نیستند و انقلابی بودن به حفظ رابطه مستحکم خود با نظام است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: مسوولان می‌بایست کار جهادی کنند و تمام توان خود را در خدمت گذاری بیشتر به مردم به کار ببرند، همه ما باید شبانه‌روزی با فکر و تدبیر خدمات خود به مردم را بیشتر کنیم.
وی افزود: توجه به معیشت مردم که دغدغه رهبر معظم انقلاب است باید در اولویت وظایف سران قوا و مسوولان استان باشد لذا احترام به ارباب رجوع و خوش‌خلقی پاکدستی و دقت در کارها نکاتی کلیدی است که یک مسوول باید به آن‌ها توجه کند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: امروز کشور به وحدت نیاز دارد و دشمنی ما باید با مخالفان و دشمنان اسلام و با کسانی باشد که علیه ایران دست به توطئه می‌زنند.
 
از تشنج و هیجاناتی سیاسی باید پرهیز کرد
وی ادامه داد: از تشنج و هیجاناتی سیاسی باید پرهیز کرد لذا تریبون داران و قلم‌به‌دستان به‌گونه‌ای رفتار نکنند که برای کشور مضر بوده و ایجاد تنش کند کار به جایی برسد که ارائه آسان‌ترین خدمت را دشوار کند البته هر کسی در رفتار خود آزاد است.
امام‌جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ائمه جمعه هم وظیفه دارند که به شخص خاص و گروه خاصی تمایل نشان ندهند البته رهبر انقلاب رهنمودهایی هم در ارتباط با لرستان داشتند که به استاندار اطلاع دادم و استاندار هم اظهار امیدواری کردند که با تکیه بر این رهنمودها بتوان کارخانه‌های راکد استان را بازگشایی کرد.
 
خرم رود نیاز به لایروبی کامل دارد
وی گفت: کارهای جهادی که بعد از حوادثی مانند سیل انجام می‌دهیم قبل از وقوع آن باید صورت گیرد، خرم رود نیاز به لایروبی کامل دارد، برخی پل‌ها هنوز بهره‌برداری نشده و موجب بروز ترافیک شده‌اند لذا مسوولان باید نسبت به اتمام این طرح‌ها تلاش بیشتری انجام دهند.




کارهای جهادی بعد از حوادث، باید قبل از وقوع آن صورت گیرد/ خرم رود نیاز به لایروبی کامل دارد

 

دیدگاه‌ها  

#1 سلاحورزی 1398-09-29 22:04
10 ماه از سیل گذشت فردا اول دی است اما هنوز پلهای کمالوند و اناری و بهداری و افلاک بلاتکلیف رها شده و هنوز ترمیم نشده‌اند
نقل قول کردن
#2 رشنو 1398-09-29 22:05
جناب شهردار خرم آباد پُل کمالوند که ورودی شهر است چرا بعد از گذشت سه فصل هنوز ترمیم نشده است؟؟؟
نقل قول کردن
#3 چگنی 1398-09-29 22:49
کتیبه سنگ نبشته متعلق به قرن ۵ هجری هیچگونه حفاظی ندارد! اما میراث فرهنگی به تخریب پل ۸۰ ساله بهداری گیر داده و مانع ساخت پل جدید است! الان مرکز شهر بجز پل قدیمی صفوی هیچ راهی ندارد جلوی پل افلاک را گرفتند و پل جایگزین بهداری هم که جلویش را گرفتند پس تکلیف مردم چه میشود؟؟؟
نقل قول کردن
#4 زیوداری 1398-09-29 22:50
از میدان شقایق تا کرگانه را شرکت آب و فاضلاب خرم آباد کنده و حفاری کرده ولی هنوز لکه گیری و آسفالت نشده و ورودی شهر را بیش از پیش زشت کرده است
نقل قول کردن
#5 دریکوند 1398-09-29 22:52
از مسئولان شهرداری خرم آباد عاجزانه انتظار داریم مشکل بلوار امام رضا را حل کنند چون هیچگونه کانال و جوب عبور آب ندارد و هنگام بارندگی تمام خاک و شن حاشیه جاده وارد بلوار میشود و عبور و مرور را مختل میکند
نقل قول کردن
#6 دریکوند 1398-10-01 13:16
به نقل از سلاحورزی:
10 ماه از سیل گذشت فردا اول دی است اما هنوز پلهای کمالوند و اناری و بهداری و افلاک بلاتکلیف رها شده و هنوز ترمیم نشده‌اند

از تابستان تا الآن شرکت آب وفاضلاب از شریعتی تا کرگانه را حفاری کرده ولی هنوز لکه گیری و آسفالت نشده! ورودی شهر چرا باید اینگونه باشد؟
نقل قول کردن
#7 سلاحورزی 1398-10-01 13:18
به نقل از چگنی:
کتیبه سنگ نبشته متعلق به قرن ۵ هجری هیچگونه حفاظی ندارد! اما میراث فرهنگی به تخریب پل ۸۰ ساله بهداری گیر داده و مانع ساخت پل جدید است! الان مرکز شهر بجز پل قدیمی صفوی هیچ راهی ندارد جلوی پل افلاک را گرفتند و پل جایگزین بهداری هم که جلویش را گرفتند پس تکلیف مردم چه میشود؟؟؟
نه مسئولان خرم آباد دلسوزی میکنند و نه مردم مطالبه گر هستند این بی تفاوتی و بیخیالی ام المشکلات ماست
نقل قول کردن
#8 بهاروند 1398-10-01 13:37
مسکن مهر کمالوند و مسکن مهر فرهنگیان فاقد راه دسترسی ایمن است و از طریق کوچه های کوی بسیج وارد مسکن مهر میشوند تا الان هیچکدام از ساکنان مسکن مهر که چند هزار نفرند هنوز درخواست یا شکایتی به استانداری، فرمانداری و شهرداری نداده اند!!! انگار بازتاب مشکلات ترافیکی شهر یک جُرم سیاسی است!!! علت العلل عقب ماندن خرم آباد از قافله توسعه همین بی توجهی به مشکلات است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا