یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: لازم است با توجه به ظرفیت استان و آینده نگری، طرح‌ها را پیش بینی کنیم و اتفاقات و پیامد های بعدی را مد نظر قرار دهیم.
به گزارش یافته، شامگاه پنجشنبه 28 آذرماه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان به ریاست استاندار و با محوریت توسعه استان با تبیین اهداف و بررسی برنامه‌ها و تصویب چشم‌انداز سند راهبردی آمایش استان لرستان، تشکیل جلسه داد.
در این جلسه استاندار لرستان اظهار داشت: لازم است با نگرش واقع بینانه سند آمایش و توسعه استان با لحاظ کردن اهداف بلندمدت و بر اساس وضع موجود و آنچه که داریم برنامه‌ریزی شود.
سید موسی خادمی تصریح کرد: به این منظور لازم است با توجه به ظرفیت استان و آینده‌نگری، طرح‌ها را پیش‌بینی کنیم و اتفاقات و پیامدهای بعدی را مدنظر قرار دهیم.
 خادمی استاندار لرستان با اشاره به ضرورت متحول‌شدن بخشی از برنامه‌ها و انجام ندادن برخی از کارها گفت: لازم است در برنامه توسعه استان به راهکارهای برسیم و تعیین شود که چه‌کارهایی را نباید انجام داد و چه اقداماتی را نباید پیگیری کنیم، مثلاً در چه مناطقی نباید سد یا هتل ساخت.
خادمی یادآور شد؛ همچنین ضرورت دارد بر اساس وضع موجود، برنامه‌های کوتاه‌مدتی در برخی از بخش‌ها پیش‌بینی شود و به برنامه‌های ضروری و مهم توجه شود.
وی تصریح کرد: به این منظور حتی ممکن است به این نتیجه برسیم که در بعضی از بخش‌ها فعالیتی انجام نشود و توجه و تمرکز اعتبارات صرف چند پروژه مهم شود.
 استاندار لرستان در پایان به ضرورت خروجی مشترک دستگاه‌های اجرایی استان با همفکری، تعامل و انسجام تأکید کرد و گفت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان باید روی کارهای مهم استان تمرکز کند و به اجماع برسد.



در برنامه توسعه لرستان باید به راهکار برسیم

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1398-09-29 10:39
تو خشولو خشون دولت کاری واسه لرستان نشد الان که اوضاع اقتصادی نامناسب انتظاری نداریم ..جناب استاندار خودت اذیت نکن
نقل قول کردن
#2 علی 1398-09-29 12:58
هیچ، تنها عملکرد برجسته جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم لرستان
خدا قوت قهرمان.....
خسته نباشی دلاور...
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1398-09-29 16:44
اگه تونستید راه اهن و نیروگاه برق خرم اباد را به سرانجام برسانید بقیه پروژهها پیشکشتون.گیریم که همیشه برای توسعه استان جلسه و سمینار برگزار بشه اما وقتیکه بودجه نیست این برنامه های شما به چه دردی می خورد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا