یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت بزرگداشت هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" در مراسمی از راهداران و فعالان حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تجلیل بعمل آمد.
به گزارش یافته، "سید موسی خادمی" استاندار لرستان در این مراسم با قدردانی از تلاش مجموعه وزارت راه، سازمان راهداری کشور و استان لرستان در سیل گفت: یکی از دستگاه هایی که جانانه و جهادی در سیل خدمت کرد راهداری بود که این تلاش از همان لحظات اول با حضور وزیر راه در استان آغاز و با حمایت های فکری، مالی و امکاناتی این وزارتخانه و سازمان راهداری و مجموعه استان ادامه یافت.
خادمی با بیان اینکه جاده خرم آباد- پلدختر در ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر از بین رفت اما با این حال برای خدمت‌رسانی بازسازی شد، خاطرنشان کرد: از اول هم گفتیم در حال ساخت جاده جدید هستیم این جاده را هم نمی توان کنار گذاشت، ضمن اینکه ضعف‌ها را قبول داریم اما کار جهادی به خوبی انجام شد برخی از کارها نیز اساسی صورت پذیرفت، جاده‌های موقت بسرعت برقرار شد و بدلیل کمبود زمان و اعتبار نتوانستیم بهبود دهیم با توجه به کمک های قبلی رئیس سازمان راهداری درخصوص تجهیزات و امکانات امیدوار به کمک وی هستیم و همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات مناسب خواهیم نمود.
 
 
اجرای سه پروژه سیل، ترخیص کالاها از  بندر امام خمینی(ره) و اربعین حسینی
غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این مراسم گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جاری سه پروژه مهم سیل، ترخیص کالاها از  بندر امام خمینی(ره) و اربعین حسینی را پشت سرگذاشت.
وی با اشاره به خدمات سازمان راهداری در سیل لرستان گفت: در سیل امسال با همکاری مدیریت استان لرستان کارنامه قابل قبولی داشتیم که جای قدردانی دارد.
دغاغله گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن که هدف زمین‌گیر نمودن صنعت حمل و نقل  و نارضایتی معیشتی مردم را دنبال می‌کرد، در بحث تخلیه کالاهای اساسی از مبدا بندر امام با تشکیل قرارگاه مرکزی در ستاد و بنادر و با تعامل و همدلی مجموعه استان‌ها و فعالان حمل و نقل  در هشت ماهه امسال۱۴ میلیون تن کالا وارد کشور شد که کار بی‌سابقه‌ای بود در این رابطه ۳۳درصد افزایش تناژ و ۴۰درصد افزایش نفر داشتیم.
وی گفت: در اربعین حسینی بنا به تاکید مقامات کشور درخصوص تسهیل در این سفر معنوی قریب به دو میلیون نفر با هشت هزار دستگاه ناوگان جابجا شدند.
دغاغله گفت: بنا به تاکید وزیر راه و شهرسازی درخصوص استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت حمل و نقل، ایجاد بسترهای الکترونیکی  برای کاربران حمل و نقل جاده‌ای نظیر فروش برخط بلیت، نوبت‌دهی مجازی برای رانندگان  کالا به منظور جلوگیری از معطلی و تردد غیرضروری به بنادر و ایجاد شرکت‌های بزرگ مقیاس هوشمند و بازارگاه‌های بار با حفظ شرکت‌های قبلی از برنامه‌های اجرایی سازمان راهداری است که در دو سال اخیر عملیاتی شده است.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به منظور برقراری عدالت در توزیع بار که از دغدغه‌های رانندگان است و به منظور شفافیت در توزیع بار به دستور موکد وزیر از ۲۰ آذر ماه امسال توزیع عادلانه بار و رعایت نوبت رانندگان در بندر شهیدرجایی به صورت پایلوت آغاز و به بندر امام و شش بندر دیگر تعمیم می یابد.
 
 
 
سیل بیش از دو هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌های لرستان وارد کرد
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه با اشاره به عملکرد استان در سیل، اربعین و دیگر حوزه‌ها گفت: سیل بیش از دو هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌های لرستان وارد کرد که یکهزار و۱۱۳۰ میلیارد تومان آن پذیرفته شد.
وی به عملیات اجرایی بازسازی و احداث راه‌ها و پل‌های تخریب‌شده استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های بازسای  پل‌های استان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است این در حالی است که تنها ۱۰ درصد اعتبارات جذب شده است.
شرفی، بهسازی و آسفالت و ایمن‌سازی ۲۲ مقطع محور خرم آباد- پلدختر، روکش آسفالت ۸۵ کیلومتر راه، یکهزار و ۳۰۰ کیلومتر خط کشی، آماده سازی ۱۰۹ کیلومتر راه روستایی برای آسفالت در طرح ابرار، جابجایی سه میلیون و  ۴۰۰هزار تن کالا و یک میلیون و ۶۲۳ هزار و 540 نفر مسافر در هشت ماهه امسال و جابجایی بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی را از اقدامات راهداری لرستان در سال ۹۸ عنوان کرد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در ادامه این مراسم که در حوزه هنری خرم‌آباد برگزار شد، با حضور استاندار لرستان و مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مدیران استانی، راهداران نمونه ملی، ستادی و شهرستانی و راننده نمونه ملی و رانندگان و فعالان نمونه بخش حمل و نقل جاده‌ای تجلیل بعمل آمد.

تقدیر شدگان: مدیران، راهداران، رانندگان و فعالان حمل‌ونقل نمونه استان لرستان

 

🔸در بخش ویژه از سید موسی خادمی استاندار لرستان

گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان

غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان

کشاورز دبیر شورای ترافیک استان

خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان

نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی لرستان

سرهنگ مصطفی دالوند فرمانده پلیس‌راه لرستان

علاءالدین شیخی رئیس اورژانس لرستان

سعید رازانی دادستان خرم‌آباد

سرهنگ کرمی فرمانده پلیس‌راه الیگودرز

اردشیر سالارپور مسئول پایانه برون‌استانی خرم‌آباد و همچنین

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان

عارف امرایی معاون راهداری؛ مهندس میثم قدمی معاون حمل و نقل؛ مهندس مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و نظارت و سرکار خانم سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان قدردانی شد.

 

🔸در بخش راهدار نمونه ملی از روح اله شریف‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پل‌دختر تقدیر شد و لوح و تندیس راننده نمونه ملی نیز به قربانعلی جدیدی اهدا شد.

 

🔸در بخش حمل‌ونقل به پاس زحمات و تلاش‌های مجدانه در ایام جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام (ه) و جابجایی زائرین اربعین حسینی و همکاری در ایام سیل فروردین‌ماه رانندگان نمونه استانی حوزه کالا و مسافر آقایان  بیرانوند، امیر یگانه، احمد احمدی، منصور اسدپور، محمدعلی کاظمی، محمد تیموری طولابی، کورش حاتموند، مهدی میثاقی، محمد گودرزی، غلامرضا ساکی، کرمعلی روزبهانی، رسول کاوه، مهدی ماسوری، علی باغی نیا تقدیر شدند.

 

🔸 در بخش شرکت‌ها و انجمن‌های حمل‌ونقل نیز آقایان: فریدون کاوه رییس انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا خرم‌آباد، محمدحسن جورابی مدیرعامل شرکت ایران‌پیما، محمد سعیدی نسب مدیرعامل شرکت همسفر، فیروز فرج الهی رئیس انجمن صنفی مسافر خرم‌آباد، کیومرث نظریان از انجمن صنفی بروجرد، فرود قاسمی نیا از انجمن صنفی خرم‌آباد، خیراله بغدادچی مدیرعامل شرکت مسافربری بروجرد، امیر احمدی مدیر فنی شرکت مینی‌بوس‌رانی اطمینان سفر خرم‌آباد  خاندانی رومیانی رئیس انجمن صنفی کالا رومشکان، احمد لشنی مدیرعامل تعاونی سنگ کشان دورود، ناصر توکلی مدیرعامل وحدت بار الیگودرز، نوری بیرانوند مدیر پونه بار امیر خرم‌آباد، حمید طاهری مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل کالا وحدت بروجرد و منصور جمشیدی مدیرعامل شرکت درخشان بار طلوع ازنا موردتقدیر قرار گرفتند.

 

🔸در بخش راهداران نمونه ستادی: در حوزه مدیریت آقایان محمدحسین امینیان، محمد دالوند، صحبت اله صفایی نژاد، عباس بیرانوند

🔸در حوزه حمل‌ونقل رضا عبدی، ایمان بازوند، امید کوشکی و فضل اله کائیدی

🔸در حوزه فنی و نظارت علی مومنی، ایمان فتحی، فرهاد حسینی و سرکار خانم پریزاد ندری

 🔸در حوزه راهداری فریدون فرشاد، سامان نعمتی، علی سپهوند و مسعود امیری

🔸در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سعید نورخدایی، مهرداد سپهوند و نادر بهرامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 🔸 بخش رانندگان دولتی مصطفی خادم از حوزه مدیریت

🔸در بخش راهداران نمونه شهرستانی محمد دارابی، محمود قائدرحمتی، مهدی ایمانی، محسن داوودی، مجتبی آزادی، علی روشنی، بهروز خورشیدوند، امید خزایی، وحید امرایی، عباس نظریان و امین عبدالملکی به عنوان راهدار نمونه معرفی و تجلیل شدند.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-09-28 23:24
در شان و جایگاه یک استاندار نیست شرکت در چننین جلسات کوچک . متاسفم
نقل قول کردن
#2 محرم 1398-09-29 11:52
خیلی مراسم افتضاحی بود.

چرا اسامی زحمتکشان این حوزه اعلام نشده
نقل قول کردن
#3 منصوری 1398-09-30 08:21
به نقل از علی:
در شان و جایگاه یک استاندار نیست شرکت در چننین جلسات کوچک . متاسفم

زحمت کشان در این حوزه بطور مستقیم با جان و مال مردم سروکار دارند،جلسه کوچک نیست ، اما ممکن است مدیران در انجام وظایفشان کوتاهی کرده باشند که بحث دیگری است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا