یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لیست افراد تائید صلاحیت شده جهت حضور در ترکیب هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان لرستان را اعلام کرد.  به گزارش یافته، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، پس از پایان مهلت نام‌نویسی جهت حضور در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان لرستان، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده را اعلام نمود.
بنا بر این گزارش، انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان لرستان سه شنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه خانه مطبوعات کشور به آدرس www.khanehmatbooat.ir انجام می‌پذیرد.
لازم به ذکر است که نتایج پس از پایان انتخابات و از طریق سامانه خانه مطبوعات به اطلاع اعضای مجمع عمومی خانه لرستان خواهد رسید.
لیست نامزدهای نهایی حضور در ترکیب هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان لرستان به شرح ذیل است.



اسامی داوطلبان حضور در انتخابات خانه مطبوعات لرستان اعلام شد

 

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1398-09-26 01:46
مگه ما تو لرستان خبرنگار داریم؟ اینکه پاشی بری توی جلسات به درد نخور یه اداره و بدی به مدیرمسوول یه هفته نامه یا بهتره بگیم خُفته نامه که برات چاپ کنه ... به تو که نمی گن خبرنگار. تو یه تایپیست بی اراده ای که اسم خبرنگار رو یدک می کشی و اون خراب شده ای که توش کار می کنی هم روزنامه نیست و روزی نامه ست.
باید از خیلی دوستان پرسید آخه چه اصراریه وقتی کار خبرنگاری رو بلد نیستی میری کارتشو می گیری؟ برو یه ماشین بخر باهاش یه مسافرکشی بکن که شاید ماشین رو کوبیدی به این در و دیوار اقلا خیرت به یه تعمیرکار برسه. آخه چرا توی این استان هیچکی سر جای خودش نیست؟
نقل قول کردن
#2 م.د 1398-09-26 08:29
انشاءالله كه انتخاب شايسته اي داشته باشيم
نقل قول کردن
#3 دلسوز 1398-09-26 11:00
درود جناب چگنی حرف حق روگفتی
نقل قول کردن
#4 عزیزی 1398-09-26 11:04
آقای چگنی انگار شما دلتون پره از خبرنگاران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا