یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید طبق قانون به وظایف خود عمل کرده و خود را وقف مردم کنند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: در  انتخاب مجلس شورای کسانی که احساس وظیفه کرده و نامزد انتخابات شدنید باید بدانند که سیاست در جمهوری اسلامی از اخلاق سرچشمه می‌گیرد.
وی افزود: کسی که داوطلب انتخابات می‌شود باید خودش را وقف خدمت به مردم کند و مردم نیز باید افرادی را انتخاب کنند که سابقه وقف کردن داشته و خود را در خدمت مردم بدانند.
امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: سیاست اگر از اخلاق و معنویت سرچشمه بگیرید راه و طریق به‌سوی بهشت است و اگر سیاست وسیله‌ای برای کسب قدرت باشد سیاست اسلامی نیست. 

ورای نگهبان باید به مر قانون بدون اعمال‌نظر شخصی عمل کند
وی همچنین با بیان اینکه باید تدابیری اندیشه شود که سیاست از اخلاق سرچشمه بگیرد و شورای نگهبان باید به مر قانون بدون اعمال‌نظر شخصی عمل کند  ادامه داد: نمایندگان در طول چهار سال باید خود را وقف مردم کرده و مال و ملکی را برای خود ذخیره نکنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح  از چهره‌های فرهیخته‌ای بود که دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی بودند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی ادامه داد: وحدت در شکل‌گیری نظام اسلامی و هم در ادامه آن یک امر راهبردی است و پیوند بین حوزه و دانشگاه همچنان ادامه دارد.

لزوم  برگزاری  جلسات مشترک بین اساتید 
وی بیان کرد: در استان ما فرهیختگانی بودند و هستند که باعث وحدت حوزه و دانشگاه شدند و از روسا و اساتید حوزه و دانشگاه تقاضا دارم جلسات مشترک بین اساتید تشکیل شود و در مورد مسائل روز را گفتگو کنند و راهکارهایی برای حل مشکلات کشور و استان پیدا کنند.
امام‌جمعه خرم‌آباد بیان کرد: نظامی که بر پایه اسلام پایه‌گذاری شده موفقیت و رسیدن به آرمان‌های آن در گرو رعایت تقوی است لذا مسئوولین باید پرهیزکار و احکام اسلامی را رعایت کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی گفت: در تاریخ نظام‌های که با نام شعار دین پا گرفته و تا زمان پایبندی به شعارها پابرجا بوده اما زمانی که به تدریج از تفکرات فاصله گرفته زمینه سقوط و زوال آنان فراهم شد.



نمایندگان نباید در طول چهار سال مال و ملکی را برای خود ذخیره کنند

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند۱ 1398-09-23 09:40
درود بر شما که ساده زیستی را از خودتان شروع کردید
ایاب و ذهاب شما بدون تجملات و بمانند مردم عادی نشانه بزرگی شماست
نقل قول کردن
#2 جعفری 1398-09-23 10:49
بعضی بعد از اتمام دوره گاوداری مرغ داری پیمانکاری درمانگاه بیمارستان حتی عواید علوم پزشکی را دارند
نقل قول کردن
#3 علی 1398-09-23 20:16
از این همه بداخلاقی دزدی و اختلاس مشوند مسرور .اخرین سرا میشود گور و خوراک مور. حالا دائم مال مردم را بخورند اقوام خودشانرا بدون قانون جذب ادارات کنند.عاقبت چی.خدا یا همه ما را به مکافات عملون اگاه فرما
نقل قول کردن
#4 محسنی 1398-09-23 20:19
ای داد فکر کنم دو روز پیش حاج اقا را نزدیک میدان امام بدون ماشین و محافظ مثل مردم عادی در حال گذر بود .افرین حاج اقا خدا خیرت دهد
نقل قول کردن
#5 عالی پور 1398-09-23 20:32
هرگونه استخدام خارج از قانون و مقررات استخدامی در ادارات خصوصا اموزش و پرورش را در این چند ماهه انجام نشود که در پس ان زد وبندهای وجود دارد جوانان دارای تحصیلات عالیه و بیکار را ببینید انانکه چندین جا استخدام بوده اند به بهانه های محتلف جذب نکنید که خروجیی جز بدبینی و تنفر ندارد . وام بانکها را زیر نظر بگیرید و بانکها را در این مواقع ملزم به عدم پرداخت وام کنید که در پس ان زدو بند است .کاندیداها سر قبر نیاین برنامه ارائه دهند .کسی را سوگند ندهند چون همه دارای اندیشه هستن و خود میدانند چگونه انتخاب کنند
نقل قول کردن
#6 قنبری 1398-09-24 07:49
نمایندگان دوره‌های قبل در شهرها و استانهای اطراف سرمایه گذاری میکنند! خواهش میکنم سرمایه تان را برای کمک به شهرتان بیاورید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا