یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد در دیدار با فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: نماینده ولی‌فقیه، حلقه‌ی واصله بین مسوولین و مردم است.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با فرماندار، معاونین فرماندار و بخشداران تابعه خرم‌آباد در بیت انجام شد، اظهار داشت: هر چقدر ارتباط بین مردم و مسوولین نزدیک و صمیمی باشد، کارها با آرامش و تعادل انجام می‌شود.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی افزود: در هر جامعه‌ای که تنش، التهاب و تفرقه باشد، امور به‌کندی انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به خداباوری امام راحل اظهار داشت: امام راحل، یک موحد کامل و اهل توسل بود، ایشان ولایی‌ترین انسان زمان خود بود که با داشتن تدبیر، پاکی و طهارت درونی و عرفانی که نسبت به خدا داشت، همیشه و در همه حال دغدغه‌ی زندگی و معیشت مردم را داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: امنیت امروز کشور مرهون رشادت و ایثار افرادی است که با خون خود از خاک کشور محافظت کرده‌اند، ما باید تلاش کنیم که این نگاه را که مردم و مسوولین در دو صف قرار دارند، تصحیح نماییم. مسوولین می‌بایست با صبوری و تمام توان به حرف‌ها و مشکلات مردم گوش‌داده و همدلانه در راستای برطرف نمودن مشکلات اقدام کنند.
حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: در بحث انتخابات پیش رو، انتظار داریم که مر قانون اجرا شود. مجریان انتخابات باید توجه ویژه‌ای داشته باشند که تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق‌الناس بودن آرا بسیار مهم است.
وی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه و ستون نظام ضمن اینکه یک وظیفه و تکلیف شرعی است، نشان‌دهنده‌ی اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
فرماندار: تمام تاکید ما در مراحل اجرایی انتخابات حرکت در مسیر قانون و مقررات است
فرماندار خرم‌آباد در این دیدار، به بیان شرایط شهرستان خرم‌آباد در ابعاد مختلف پرداخت و گفت: بعد از سیل فروردین‌ماه و آسیب سنگین به زیرساخت‌های شهرستان، با تخصیص اعتبارات دولتی و طی کردن فرایند قانونی، اغلب پروژه‌های تعریف شده در حال ترمیم و بازسازی هستند.
جعفر طولابی با اشاره به انتخابات در پیش رو تصریح کرد: خوشبختانه مرحله ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی انتخابیه خرم‌آباد، در کمال آرامش و بدون حاشیه خاصی و با مشارکت خوب داوطلبان انجام شد. وی افزود: تمام تاکید ما در مراحل اجرایی انتخابات حرکت در مسیر قانون و مقررات است و در این مسیر با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل، برای تأمین سلامت انتخابات تلاش خواهد شد
فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: با انتصاب شایسته شما به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان موجی از امیدواری و رضایت در بین مردم مشاهده گردید و انشا الله که حضور شما به‌عنوان پدر معنوی مردم و مسؤولین منشأ خیر و برکت برای استان لرستان خواهد شد
 
در این دیدار که بعد از نماز ظهر پنجشنبه در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، معاونین فرماندار، بخش‌داران بخش پاپی (سپیددشت)، مرکزی خرم‌آباد و زاغه، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد را همراهی کردند
 
خبر: رضا طولابی


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1398-09-22 09:15
ممنون از حاج آقا شاهرخی
لطفا خریدو فروش رای که توسط بعضی ها انجام میگیره رو تخلف حساب کنید و از طریق قوه قضاییه با اون اشخاص برخوردکنید.
در ضمن دیدار با مردم رو برای خودتون و استاندار یه قانون بدونید و اگه مردم درخواست ملاقات داشتند اجازه دهید
نقل قول کردن
#2 این منم 1398-09-22 16:26
سلام خسته نباشی یافته جان عزیز. من نمیدونم چرا دولت بابات ثبت نام کاندیداها ازشون پول نمیگرن نفری دوسه تومن بگیرن بعد ثبت نامشون کنن که هم کاندیدا زیاد نباشن هم پولی گیرشون بیاد واسه یه استخدامی ساده نفری سی هزارتومن میگیرن درصورتی که اون بدبخت بیچاره بیکاره اومده شغل گیرش بیاد اول کارجیبش خالی میشه :lol:
نقل قول کردن
#3 سيف 1398-09-23 11:45
براي مبارزه با فساد و دفاع از بيت المال مقامات حكومت اسلامي در عمل نه در حد شعار بايد به ساده زيستي تن به دهند.يعني اقدام و عمل نه در حد شعار تا ديگر مقامات مجبور شوند از مبل گرايي ،كولر گازي و... كمتر استفاده يا اصلا استفاده نكنند؟خيلي ها هستند حتي توان خريد يك بنكه را ندارند در گرماي شديد تابستان با مقوا يا باد بزن بلاستيكي خودشان را باد مي زنند؟اگر اينگونه رفتار كرديم مي توانيم ادعا كنيم در مسير مولا علي (ع)داريم حركت مي كنيم اگر اين چنين نباشد معلوم مي شود بيت المال نيست ؟بهترين مال هست؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا