یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محمدی گلپایگانی عصر امروز در فرودگاه این شهر اظهار داشت: خوشحالم امروز که به استان لرستان سفر دارم. وی هدف از سفر خود به لرستان را معارفه حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد عنوان کرد و افزود: مطمئن هستیم استقبال مردم از ایشان خوب خواهد بود و نماز جمعه در آینده با شکوه برگزار خواهد شد.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از زحمات حجت‌الاسلام میرعمادی در این مدت تشکر می‌کنیم.
ل مراسم استقبال از رئیس محترم دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبری و هیئت همراه با حضور دکتر خادمی استاندار لرستان، معاونین ایشان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرودگاه خرم‌آباد انجام شد.

شایان ذکر است عصر امروز ‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد منصوب کردند.

پیش از این آبت الله ‌میرعمادی در ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد منصوب شده بود و حال با گذشت ١١ سال و ٧ ماه با درخواست خود و موافقت مقام معظم رهبری با مردم لرستان خداحافظی کرد.



معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان با حضور رئیس دفتر رهبر انقلاب


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا