یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: شورای شهر خرم‌آباد به جای انتقاد از سایر دستگاه‌ها به فکر حل مشکلات شهر مانند ایجاد بازارچه‌های موقت و ساماندهی بازار میوه و تره‌بار باشد.
به گزارش یافته، اسد عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان لرستان اظهار داشت: متأسفانه در سالیان گذشته موضوع اکثر این جلسات، کنترل بازار خرم‌آباد بوده که از امروز به بعد بایستی این روش را تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان وظیفه قانون‌گذاری در این حوزه را بر عهده دارد، افزود: بایستگی دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری‌ و فرمانداری‌ها مصوبات این ستاد را بر اساس قانون اجرا کنند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: شورای شهر خرم‌آباد به‌جای انتقاد از سایر دستگاه‌ها به فکر حل مشکلات شهر مانند ایجاد بازارچه‌های موقت و ساماندهی بازار میوه و تره‌بار باشد.
عبداللهی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی بایستی در صورت انجام ندادن مصوبات این ستاد پاسخگوی افکار عمومی باشند، تصریح کرد: بایستی مسئولان استان جلوی فضای روانی که باعث گران شدن بعضی از محصولات در ایام خاص سال می‌شود را بگیرند.
وی با عنوان کردن این موضوع که متأسفانه عده‌ای از افراد حرفه‌ای به بهانه‌های خدمت اراضی کشاورزی و ملی را تغییر کاربری می‌دهند، خاطرنشان کرد: بایستی با این افراد به‌صورت جد برخورد صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: متأسفانه شهرداران سابق خرم‌آباد برای هتل‌ها و پاساژهای بزرگ شهر به فکر ساختن پارکینگ نبوده‌اند و همین موضوع امروز باعث ایجاد مشکلات زیادی در سطح شهر شده است.

شهرداران سابق خرم‌آباد به فکر ساختن پارکینگ نبوده‌اند

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1398-09-13 22:32
سدمعبر وچرخ دستی ها درمیدان های اصلی شهر به معضلی تبدیل شده که دراثر بی توجهی مسئولین ذی ربط چهره شهررابسیارنازیب اکرده اند فقط کافیست چرخی درشهر بزنند دستفروشان بدون دادن کوچکتر ین عوارض پیاده روها را بسته‌اند وپیاده ها از خیابان ترددمی کنند که همین امر باعث ترافیک می شود
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1398-09-14 01:14
اونا هم مثل شما ...
نقل قول کردن
#3 Armin 1398-09-14 11:05
به نقل از سروش:
سدمعبر وچرخ دستی ها درمیدان های اصلی شهر به معضلی تبدیل شده که دراثر بی توجهی مسئولین ذی ربط چهره شهررابسیارنازیباکرده اند فقط کافیست چرخی درشهر بزنند دستفروشان بدون دادن کوچکتر ین عوارض پیاده روها را بسته‌اند وپیاده ها از خیابان ترددمی کنند که همین امر باعث ترافیک می شود

دست فروش ها حد فاصل سبزه میدان تا چهارراه فرهنگ ملک پدریشون هست و ما مردم هم اجازه ی عبور و مرور از این مسیر نداریم!
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1398-09-14 16:35
بحث احداث پارکینگ به کناری مسئله مهمتر تعداد بیشمار خودرو ها است که هر سال هم اضافه تر می شوند اما خیابانها همان خیابانهای گذشته اند که تعریض نشده اند . خیابانهای خرم اباد گنجایش خودروهای بیشتری را ندارند لذا می بایست مسیرهای جدید احداث شود.
نقل قول کردن
#5 بابک 1398-09-15 17:28
معافیت مالیاتی برای لااقل سه سال به بخش خصوصی داده بشه تا ظرف کوتاه مدتی سرمایه گذاران بسیاری برای ساخت‌پارکینگهای مجهز طبقاتی اقدام کنند
نقل قول کردن
#6 فافا 1398-09-15 21:45
چرا تقاطع غیر همسطح نمیزنند سر گذر
نقل قول کردن
#7 شهروند 1398-09-16 11:49
از مسئولین می خواهیم در روز پنچ شنبه بعدازظهر سری به خیابان ساحلی منتهی به آرامستان خرم آباد بزنید به خاطر سد معبر توسط دست فروشان چه طرافیکی ایجاد می شود .که باعث مشکلاتی می شود وازلحاظ بهداشتی پهن کردن مواد خوراکی روی خیابان کاردرستی نیست وچشم انداز خوبی ندارد ازمسئولین ومتولیان این کار می خواهیم برخورد کنند
نقل قول کردن
#8 هاویر 1398-09-20 12:26
قلعه فلک الافلاک و حرم مطهر امامزاده زیدبن علی را دریابید. گرداب سنگی چرا فاقد اماکن ومجتمع های تفریحی کردشگری است. چرا اطراف گرداب سنگی به طورکامل آزادنمی شود با اینکه اگر پارک وسیع وجاذبه های تفریحی در آن ایجادشوداز نقاط دیدنی استان میشود.
نقل قول کردن
#9 هاویر 1398-09-20 12:27
چرا بازارچه سرپوشیده دایمی به شکل سنتی احداث نمی شود ؟
نقل قول کردن
#10 amirsaki64 1398-09-23 22:41
تنها راه حل ترافیک طرح زوج و فرد هست .ساخت خیابون جدیدم که استان بودجه نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا