یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در سومین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای لرستان، ۳۳ داوطلب ثبت‌نام کردند. تا آمار داوطلبان در سه روز اول ثبت نام به 82 نفر برسد.
گزارش یافته، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، محموعا 33 نفر در شهرهای استان ثبت‌نام کردند.
وی ادامه داد: ۸ نفر برای حوزه انتخابی خرم‌آباد و ‌چگنی، ۱۲ نفر برای حوزه انتخابیه بروجرد، ۲ نفر برای حوزه انتخابیه الیگودرز، ۴ نفر برای حوزه انتخابیه دورود و ازنا، ۴ نفر برای حوزه انتخابیه پل‌دختر و ۳ نفر نیز برای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان اقدام به ثبت‌نام خود کردند.
شایان ذکر است در سومین روز از فرایند ثبت‌نام داوطلبان برای ورود خانه ملت، هیچ کاندیدی برای حوزه انتخابیه دلفان و سلسله اقدام نکرده است.
در نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان تعداد 25نفر و در دومین روز 24 نفر نام‌نویسی کردند.
 
تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه خرم‌‌آباد به 28 نفر رسید
فرماندار خرم‌آباد گفت: در پایان سومین روز از فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، تعداد ۷ نفر با حضور در فرمانداری خرم‌آباد و یک نفر نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، مراحل نام‌نویسی خود را انجام دادند.
جعفر طولابی بیان کرد: هر ۸ نفر ثبت‌نام شده در پایان روز سوم آقا بوده و در بین آن‌ها یک نفر پزشک، یک نفر وکیل و روزنامه‌نگار، دو نفر بازنشسته و چهار نفر کارمند قرار دارند.
شایان ذکر است که در روز اول ٨ نفر و در روز دوم 12 نفر در این حوزه انتخابیه مراحل ثبت‌نام را انجام دادند.

آمار داوطلبان نمایندگی مجلس در لرستان به 82 نفر رسید



 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا