یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: میانگین بارش‌ها در استان طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۶.۶ میلی‌متر ثبت شده است.
به گزارش یافته، بهروز مرادپور صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: میزان بارش نقطه‌ای سامانه اخیر از شروع بارندگی در بامداد روز دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ تا ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ۹۸ در ایستگاه‌های هواشناسی مستقر در مراکز شهرستان‌های استان لرستان ثبت شده است.
وی گفت: در این مدت بیشترین میزان بارش‌ها مربوط به پل‌دختر با ۵۷.۹ میلی‌متر باران و کمترین بارش در الیگودرز ۱.۸ با میزان بوده است.
مرادپور میزان بارش‌ها در رومشکان ۵۴.۴ را میلی‌متر، کوهدشت ۵۱.۷ میلی‌متر، نورآباد ۵۱.۶ میلی‌متر، چگنی ۴۹.۹ میلی‌متر، الشتر ۳۴.۰ میلی‌متر، بروجرد ۲۵.۶ میلی‌متر، دورود ۱۵.۰ میلی‌متر، در ازنا ۹.۶ میلی‌متر و در الیگودرز ۱.۸ میلی‌متر اعلام کرد؛در خرم آباد هم 32 میلی متر باران بارید.
مرادپور در پایان گفت: میانگین بارندگی استان لرستان در ۴۸ ساعت گذشته ۳۶.۶ میلی‌متر بوده است.
 
تردد در همه محورهای لرستان برقرار است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از صبح امروز بارش پراکنده را در جاده‌های استان شاهد هستیم که در برخی گردنه‌ها بارش خفیف برف گزارش شده، اما در حال حاضر علیرغم تداوم بارش، همه محورهای استان اعم از اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد روان برقرار است.
شرفی افزود: ۳۷۱ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی در قالب ۳۰ اکیپ در راهدارخانه‌های استان آماده‌باش و مشغول گشت‌زنی در محورها هستند.


راه ارتباطی ۶ روستای بخش مرکزی پل‌دختر قطع شد

 سیلاب راه ارتباطی روستاهای تیمورآباد، کیان‌آباد، پران پرویز، شرکت نفت سرکان، لیلان چم، چم رستمیان و عشایر منطقه کولیوند را قطع کرد.

تردد در محورهای اصلی شهرستان دلفان برقرار است

فرماندار دلفان، گفت: در حال حاضر تردد در محور‌های اصلی شهرستان دلفان برقرار است و تنها در گردنه‌های برف‌گیر «گشور»، «اشکنی» و «گاماسیاب» تردد به کندی صورت می‌گیرد.


بیشترین بارش‌ها سهم پل‌دختر بود

دیدگاه‌ها  

#1 بارانی 1398-09-13 09:39
خدا را حمد و سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا