یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در روز دوم نام‎نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی ۲۴ نفر در این استان برای ورود به خانه ملت اعلام آمادگی و ثبت‎نام کرده‎اند.
به گزارش یافته، محمود ثمینی عصر دوشنبه اظهار داشت: تاکنون ۶ نفر برای داوطلبی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان، ۴ نفر خرم‌آباد و چگنی، ۲ نفر سلسله و دلفان، ۲ نفر کوهدشت و رومشکان، ۳ نفر دورود و ازنا، ۵ نفر الیگودرز و ۲ نفر پل‌دختر نام‌نویسی کرده‌اند.
وی گفت: از این تعداد ۲۲ نفر از آقایان و ۲ نفر از بانوان داوطلب شده‌اند.
وی افزود: ۳ نفر از داوطلبان بین ۳۰ تا ۳۵ سال که جوان‌ترین و ۴ نفر از داوطلبان بین ۵۵ تا ۶۰ مسن‌ترین افراد در بین ثبت‌نام کنندگان روز دوم هستند.
ثمینی ادامه داد: کار نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز گذشته آغاز و تا ۱۶ آذر در فرمانداری‌ها انجام می‌شود.
لازم به ذکر است روز گذشته در اولین روز آغاز ثبت‌نام داوطلبان تعداد ۲۵ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
 
 
تعداد داوطلبان حضور در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌‌آباد با ١٢ نفر رسید
 فرماندار خرم‌آباد گفت: در پایان دومین روز از فرایند ثبت‌نام از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی انتخابیه‌ی خرم‌آباد و چگنی، در مجموع ۴ نفر مراحل نام‌نویسی خود را انجام دادند.
جعفر طولابی ادامه داد: سه نفر از طریق کمیته ثبت‌نام ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد و یک نفر نیز از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور اقدام به ثبت‌نام نهایی نموده‌اند.
طولابی گفت: هر چهار نفر ثبت‌نام شده‌ی امروز مرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل می‌باشند.
شایان ذکر است که روز گذشته نیز ٨ نفر در این حوزه انتخابیه مراحل ثبت‌نام را انجام دادند.



۲۴ نفر داوطلب نمایندگی مردم لرستان در مجلس شدند/‌ تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه خرم‌‌آباد با ١٢ نفر رسید

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1398-09-11 22:43
مردم از نمایندگانشان انتقاد دارند قبل از رای اسم بنویسید تا به سر کار بیاورمتان سلام درت به جونم بعد از رای ایا من اداره کارم از دستم کاری برنمی اید مردم از نمایندگانشان دلسرد شده اند دوست دارند جوجه فروش وکیل ونماینده شان باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا