یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

‌ پروژه کافوی نوری ۳۶۰ شماره‌ای مجتمع اباصالح المهدی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش یافته، طی مراسمی با حضور آقای گودرزی نماینده محترم مردم بروجرد، رحیمی فرماندار، مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان، مهندس محمودوند، مهندس شیخی مدیر مخابرات بروجرد، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین این شهرستان، پروژه کافوی نوری ۳۶۰ شماره‌ای مجتمع اباصالح المهدی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش همکاران ما در مدیریت مخابرات شهرستان بروجرد و پیگیری‌های آقای گودرزی نماینده محترم مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم، مهندس یافتیان عضو محترم هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران، این پروژه ظرف مدت سه ماه با استفاده جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تکنولوژی fttc و ظرفیت 360 شماره در این شهرستان اجرا گردید.
وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و یک‌صد و پنجاه میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران افتتاح و مورد بهر ه برداری قرار گرفته است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان اظهار داشت: به همت همکاران ما در مخابرات منطقه 30 پروژه مخابراتی در شهر و روستاهای بروجرد در دست اقدام می‌باشد که امیدواریم این پروژه‌ها تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.
همچنین نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از روند اجرای پروژه‌های مخابراتی در مناطق کوی جانبازان و فرهنگیان این شهرستان بازدید کردند.

‌افتتاح پروژه مخابراتی کافوی نوری در بروجرد


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا