یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: افراد محدودی گمان می‌کنند انتخابات در برخی شهرستان‎ها سالم برگزار نمی‎شود که نباید اجازه داد این تعداد، چهره انتخاباتی استان را مخدوش کنند.
سید موسی خادمی روز شنبه در دیدار با اعضای خانه احزاب افزود:‌ افراد کمی در انتخابات، شائبه تقلب و دزدی آرا را ایجاد و فضا را ملتهب می‌کنند.
وی اظهار داشت: این افراد باور ندارند استاندار، معاون وی و سایر مسوولان بی‌طرف هستند چراکه خودشان  این اصل را رعایت نکرده و گمان می‌کنند ما به هرکه سلام کردیم می‌خواهیم کاری برایش انجام دهیم که این تعداد خاص را باید مدیریت و حذف کرد.
استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین در اطلاع‌رسانی و پاسخ‌دهی تا حدودی ضعیف هستیم اما در انتخابات این‌طور نخواهد بود به‌سرعت واکنش  و پاسخ می‌دهیم و با افراد شایعه‌پرداز  برخورد می‌کنیم.
خادمی افزود: کمیته حقوقی  انتخابات باید با قدرت فعال شود و چنانچه فردی کوچک‌ترین تهمتی بزند به‌شدت برخورد  و شکایت می‌کنیم چراکه این اظهارنظرهای بیهوده و شایعات در فضای جامعه منتشر و موجب التهاب می‌شود.
وی ادامه داد:‌ باید انتخابات را خوب برگزار کنیم و چهره واقعی استان را نشان دهیم نه چهره‌ای که برخی درست کرده‌اند که در این راه نیازمند کمک احزاب هستیم.
وی گفت:‌ برگزاری بی‌طرفانه انتخابات در لرستان هنرمندانه است چراکه با توجه به فضای طایفه‌ای و عشیره‌ای در این منطقه، بسیاری از نزدیکان و اقوام مجریان انتخابات جزء داوطلبان هستند و بی طرف بودن مجریان و ناظران، یک هنر است.
استاندار لرستان همدلی احزاب در عین رقابت را بسیار مهم دانست و گفت:‌ترویج این رفتار در جامعه، منجر به توسعه‌یافتگی می‌شود و الگوی دوستی در عین اختلاف‌سلیقه، میان مردم جاری خواهد شد.
خادمی پیشنهاد داد: احزاب چند میز شهرستانی تشکیل دهند و با تحلیل شرایط، مشکلات انتخابات گذشته، دلایل بروز آسیب‌ها و راهکارهای رفع آن را تا ۱۰ روز آینده به صورت یک تحلیل کارشناسی شده ارائه کنند.

منبع: روابط عمومی استانداری

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-09-09 19:46
احزاب لرستان فقط زمان انتخابات ها ظاهر می شوند و به عدد انگشتان دست هم عضو ندارند...
برنامه احزاب برای اعلام اعتراض مردم به گرانی ، بیکاری و ... چیست؟؟؟
فقطدنبال اینکه کسی رای بیاورد و تیم مدیریتی تشکیل دهند.
نقل قول کردن
#2 ایرانی 1398-09-09 23:10
اقای استاندار محترم برادر عزیز کمر مردم لرستان خم کرده ما تو تهران هم زندگی کنیم قیمت اقلام انقدر بالا نیست چرا نظارت و مدیریت بر قیمت ها ضعیف ؟چرا بخش صنعت نابود شده ؟
نقل قول کردن
#3 هم استانی 1398-09-10 10:14
ازبس وعده دروغ شنیدیم دیگه به هیچ کدوم از حرف هاتون اعتمادی نداریم.وعده های پوچ و توخالی زیاد شنیدیم.همه میگن ما سیاسی نیستیم.ولی همه سیاسی هستن.حزبی عمل میکنن حتی در آبادانی شهر ها هم سیاسی عمل میکنن.الهی عمل کنید .یه روز باید جواب گو باشید.یوم الحساب واقعیت داره مطمئن باشید.البته در این دنیا هم اگه خودت رو به خواب نزنی خواهی دید نتیجه رو .
نقل قول کردن
#4 علی 1398-09-10 15:55
. اقای استاندار ماراجبه شما هیچ فکری نمیکنیم اصلا فکرنمیکنیم ولی شما راجبه ما فکرکن به فکرمردم باش به خداگرانی کمرمان راخم کرده . مرد عمل باش. این حرفها نون و اب نمیشهه واسه ما ولا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا