یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در تلاش هستیم که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک از جمله تخلفات مالی برخی مدیران و قتل‌های نا امن کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از رسانه‌های مختلف بصورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.
به گزارش فارس ، محمد رزم امروز در جلسه ستاد جرایم خاص استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرایم خاص بخشنامه ریاست قوه قضاییه و دستور العمل کنترل مجرمان خاص است.
وی با اشاره به اینکه هدف این ستاد مبارزه با جرایم شرارت آمیز، باندهای مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم، جرایگئم امنیتی و ناامن کننده و سرقت گ‌های مسلحانه است، افزود: این جلسات در ایجاد امنیت در استان و‌ نیز کاهش جرایم مهم بسیار حایز اهمیت است.
نماینده عالی دستگاه قضایی در استان لرستان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه ارازل و اوباش استان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند، گفت: اولین جلسه این ستاد در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلین متواری بود که نتایج خوبی نیز بدست آمد که جا دارد از اداره کل اطلاعات، اطلاعات ناجا و اطلاعات سپاه به خاطر کشف این قتل‌ها تقدیر و تشکر بعمل آورم.
وی در ادامه عنوان کرد: در تلاش هستیم که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک از جمله تخلفات مالی برخی مدیران و قتل‌های ناامن کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از رسانه‌های مختلف بصورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.
رییس شورای قضایی استان ضمن اشاره به اینکه اغتشاشگران اخیر به هیچ چیز حتی علایم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبوده و از اشرار هستند، گفت: باید لیدرهای اصلی این اغتشاشات شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.
وی یادآور شد: در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل برخی بازداشت شدگان حوادث اخیر نشستیم که اکثر آنها اظهار ندامت کرده و از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچگونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمدی 1398-09-09 15:41
باسلام اقای رزم به خداوند قسم بررسی کنید که آیا بعضی قضات چون هم طایفه وکلا هستند رای های نا عادلانه ای باسفارش صادر می کنند؟
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1398-09-09 16:48
سلام اين روزها بدليل وضيعت نابسامان اقتصادي شاهد بالارفتن امار سرقت هستيم از جناب رزم تقاضا ميشه كه به اين وضيعت رسيدگي كنند
نقل قول کردن
#3 گرفتار 1398-09-09 19:50
جناب رزم پرونده برادرم حدود یازده سال در دادگستری لرستان در مرحله اجرا باقی مانده برای اینکه طرف پرونده که محکوم شده است
پرونده را راکد نگه داشته است زندگی برادرم که نابود شد هیچ نزدیک به ده بیست خانواده دیگه هم نابود شدند
نقل قول کردن
#4 شهروند 1398-09-10 07:19
بعضی از مدیران کل که به دلایل تخلفات مالی شبانه عزل شده اند چرا آزادانه در حال چرخ زدن در خیابانن؟
وقتی طرف یه شبه عزل میشه حتما تخلف خاصی داشته اما این دو ساله داره ول میچرخه .
عدالت باید برا همه باشه.
بعد یه لطفی بکنید ویلچر تو دادگاهها بذارید
بعضی کهنسالان توانایی ورود به دادگاه رو ندارند لذا باید با زجر کشیدن این اتاق و اون اتاق برن
اگه ویلچر نمیزارید لااقل کارکنان تحت امرتون رو مجاب کنید که به اتاق انتظامات جهت گرفتن امضا از این عزیزان برن.
در حکومت اسلامی معیار بر تکریم ارباب و رجوع در همه حال می باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا