یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: وظیفه ستاد انتخاباتی استان ایجاد بستر مناسب برای حضور آگاهانه و آزادانه مردم در این رویداد بزرگ سیاسی است.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان افزود: ما برای رفتن فرد خاصی به مجلس احساس دین نداریم بلکه باید فضای رقابت و بازی را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر اینکه برنده انتخابات هیچ تفاوتی برای ستاد انتخابات ندارد اظهار داشت:باید این رویداد بزرگ را با روحیه بسیجی برگزار و تلاش کنیم چهره آرام و امنی از لرستان در ایام انتخابات معرفی شود چرا که یکی از مؤلفه‌های مهم سرمایه‌گذاری  امنیت است و باید این مهم را در اخبار فراگیر انتخاباتی نهادینه کنیم.
وی تصریح کرد: برخی به دلیل سوابق لرستان در انتخابات گذشته، نگرانی‌هایی دارند که باید همه تلاش کنیم این دغدغه به کمترین میزان برسد و رنگ انتخاباتی استان سفیدتر از همیشه باشد تا آرامش و دوری از تشنج به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این رویداد برای مردم حاصل شود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه این استان مردم فرهیخته و فرهنگ غنی دارد  گفت: در جریان اغتشاشات اخیر, مردم نشان دادند آگاه و مصلحت شناس هستند که بدون شک در انتخابات نیز مادامی که به قانون متکی باشیم مشکلی نخواهیم داشت.
خادمی دانستن و عمل به قانون را اولویت اول ستاد انتخابات لرستان دانست و افزود: برخی گمان نکنند انتخابات برای استانداری است بلکه دولت باید این رویداد را برگزار کند و تمامی امکانات دولتی در اختیار ستاد انتخابات استان است.

برای رفتن فرد خاصی به مجلس احساس دین نداریم

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1398-09-07 14:20
ما یک سری انتقاد در خصوص نمایندگان داریم هتل صخره ای بیست پنج سال است اصلا افتتاح نشده ونماد عدم توسعه نیافتگی خرم اباد واستان لرستاان شده نماینده تا قبل از رای سلام دردت به جونم بعد از رای من کاری نمی توانم بکنم مردم از نماینده دلسرد شده اند ومی گویند جوجه فروش نماینده و وکیل ماان باشد مناسب تر وبهتراست
نقل قول کردن
#2 امرایی کوهدشت 1398-09-07 18:35
امیدواریم قضیه انتخابات کوهدشت تکرار نشود و درس عبرتی باشد برای فر مانداران و مسوولین بر گزار کننده انتخابات امسال ان شاء الله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا