یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت این اداره کل گفت: لرستان با دارا بودن بیش از 2500 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور یکی از استان‌های غنی به لحاظ آثار و ابنیه تاریخی است که حفاظت و صیانت از این آثار از وظایف این اداره کل می‌باشد و بخش مهمی از این وظیفه را یگان حفاظت میراث فرهنگی بر عهده دارد.
سید امین قاسمی اظهار داشت: از زمان تشکیل یگان حفاظت میراث فرهنگی تاکنون شاهد موفقیت‌های چشمگیر این یگان در حوزه مبارزه با حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان اشیاء عتیقه بوده‌ایم که این امر نشان از حضور مؤثر و مفید نیروهای تلاشگر یگان حفاظت دارد.
سرهنگ میر احمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ کرمی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی عنوان داشت: نیروی انتظامی استان ضمن اعلام آمادگی به‌منظور همکاری با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان در پیشگیری و برخورد با قاچاقچیان اشیاء عتیقه، هرگونه تخلف در حوزه میراث را با تمام قدرت پاسخ خواهد داد و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ مرادیان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی افزود: یگان حفاظت میراث فرهنگی دارای جایگاه ارزشمندی است و حفاظت از مواریث کهن این استان بر اهمیت حفاظت از آثار تاریخی می‌افزاید.
در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی، سرهنگ محمدرضا مرادیان به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.



فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا