یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پر ابهام قاصدک برخلاف خوش‌خبری قاصدک برای جامعه پرستاری ثمره‌ای جز پایمال کردن دست رنج آن‌ها نداشت. به گزارش یافته، محمد بیرانوندی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر بهداشت و درمان، گفت: 13 سال از زمانی که طرح اجرای تعرفه گذاری خدمات باید اجرا می‌شد گذشته است و پرستاران هنوز چشم‌انتظار اجرای آن هستند، چه کسی و چه لابی‌های قدرتمندی از اجرای این طرح جلوگیری می‌کند هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری انجام شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح پر ابهام قاصدک برخلاف خوش‌خبری قاصدک برای جامعه پرستاری ثمره‌ای جز پایمال کردن دست رنج آن‌ها نداشت، هرچه سریع‌تر اجرای آن را متوقف کنید.
وی در تذکری به وزیر آموزش‌وپرورش، گفت: مشمولان تبصره 10 ماده 17 برای تعیین تکلیف ثانیه‌شماری می‌کنند و چشم بر دهان و قلم مسئولان دوختند، تصویب این طرح چندین سال زمان برد، یک سال نیز تدوین آئین‌نامه آن و در هر مرحله عده‌ای از مشمولان حذف شدند و خرید خدمات، نهضتی‌ها و غیره به دلیل حذف رنج می‌برند.

طرح پر ابهام قاصدک برای جامعه پرستاری ثمره‌ای جز پایمال کردن دست رنج آن‌ها نداشت


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 ن. ل 1398-09-05 17:20
آقای صید مخان
حتما دوباره کاندیدا میشوی و از حمایت روحانی با سربند بنفشتان برخوردار هستی
نقل قول کردن
#2 اقبالی 1398-09-09 23:20
سلام جناب اقای بیرانوند مطلع هستید لرستان بیکارترین و گران ترین استان کشور شد چون نظارتی و مدیریتی وجود ندارد چرا مدیران ضعیف را تذکر نمیدهید و بر عملکردشا نظارت نمیکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا