یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای صنفی متخلف استان، امسال ۱۰۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان جریمه شده‎اند.
به گزارش یافته، فریبرز حسامی در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقم با انجام ۷۲ هزار و ۶۷۴ مورد بازرسی و تشکیل چهار هزار و ۱۳۸ فقره پرونده، برای واحدهای متخلف در حوزه آرد و نان، صنوف عمومی و قاچاق کالا تعیین شده است.
وی اظهار داشت: هفت ماهه امسال سه هزار و ۳۳۸ بازرسی با هدف شناسایی کالای قاچاق صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۷۹ پرونده به ارزش بیش از ۲۶۸ میلیون تومان شد.
وی با اشاره به انجام ۱۱ هزار و ۷۶ بازرسی از واحدهای آرد و نان استان تصریح کرد: در این راستا ۶۴۸ پرونده با رقم جریمه بیش از چهار میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
حسامی ادامه داد: همچنین پس از ۵۸ هزار و ۲۶۰ بازرسی از انواع واحدهای صنفی استان، در نهایت بیش از ۹۷ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان جریمه برای سه هزار و ۳۱۱ پرونده تعینن شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد:‌عدم درج قیمت با بیش از یکهزارو گرانفروشی با بیش از ۶۰۰ پرونده، بیشترین موارد تخلفاتی واحدهای صنفی استان در هفت ماهه امسال بوده اند.
وی تاکید کرد: شهروندان در خصوص مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی، از جمله کم فروشی، گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

صنوف متخلف لرستان ۱۰۲ میلیارد تومان جریمه شدند

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1398-09-04 20:36
لطفا روی تاکسی سرویسها نظارت بیشتری داشته باشید اکثرشون قیمتها را بردند بالا.
نقل قول کردن
#2 ابو اسحاق 1398-09-04 23:09
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه آخه صنوف لرستان بیدارند که این همه جریمه شوند تهران و اصفهان با این همه صنف پولدار اینقدر جریمه نمی شوند این چندتا صنف لرستان را هم تعطیل کنید تا خیال همه راحت بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا