یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی لرستان گفت: آزمون استخدامی دستگاه‎های اجرایی برگزار شده و پس از اعلام نهایی نتایج، ۴۸۸ نفر در ادارات استان استخدام می‎شوند.
سمانه حسن‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۱۶ هزار و ۱۰۳ نفر پنجشنبه ۳۰ آبان ماه در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۹ هزار و ۷۲۸ نفر زن و ۶ هزار و ۳۷۵ نفر مرد بوده‌اند.
وی اظهار داشت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در هشت شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، دورود، سلسله، دلفان و پل‌دختر برگزار شد که خرم‌آباد با پنج هزار و ۷۰۸ و پل‌دختر با ۷۶۰ نفر به ترتیب بیشترین و کمترین داوطلب را داشته‌اند.
وی ادامه داد: بروجرد یک هزار و ۴۶۱ نفر، کوهدشت سه هزار و ۱۸۷، الیگودرز یکهزار و ۳۱۱، دورود ۹۴۵، سلسله یک هزار و ۱۸۷ و دلفان یک هزار و ۵۴۴ نفر در آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند.
حسن‌پور گفت: این آزمون برای ورود به دستگاه‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، سازمان امور اراضی، سازمان امور عشایری، سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، سازمان هواشناسی، شرکت بیمه ایران، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
وی تاکید کرد: ۴۸۸ نفر سهمیه قبولی لرستان است که این افراد نه بر اساس جنسیت، بلکه بر مبنای نمره علمی و مراحل مصاحبه و گزینش، استخدام خواهند شد.
نتیجه اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه نخست دی‌ماه امسال منتشر و فرآیند گزینش و مصاحبه با پذیرفته‌شدگان بعد از اعلام نتیجه اولیه مشخص می‌شود.
۲ برابر ظرفیت پذیرش، اسامی داوطلبان در نتیجه اولیه به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود و تعداد پذیرش اولیه را دستگاه‌ها به سازمان سنجش اعلام می‌کنند.

استخدام ۴۸۸ نفر در ادارات لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-09-04 20:55
مبارک اونا باشه که سهمیه دارن.
ما بدون سهمیه ها هم خدایی داریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا