یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است افزایش قیمت بنزین در قانون‌های برنامه آمده و باید انجام می‌شد اما دولت در نحوه اجرای آن کج سلیقگی کرد.
علاءالدین بروجردی در گفتگو با خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: مقدار زیادی سوخت به دلیل پایین بودن قیمت آن در ایران به کشورهای همسایه قاچاق می‌شود و افزایش قیمت بنزین نیز که از شب گذشته اجرائی شده به همین دلیل است، اما نحوه اجرای این تصمیم قابل نقد جدی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه نظام و انقلاب ما مردمی است نباید غافلگیرانه عمل می‌شد و مردم را باید بیشتر توجیه می‌کردند. آقای نوبخت گفته است منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به سبد خانوارها می‌رسد که البته این موضوع باید در برنامه‌های متعدد تلویزیونی تشریح می‌شد.
وی افزود: در واقع افکار عمومی باید در خصوص افزایش قیمت بنزین قانع می‌شدند و در حال حاضر نیز به سرعت باید این وعده نوبخت نمود عملی داشته باشد و اجرائی شود.
بروجردی با بیان اینکه قیمت پایین سوخت همیشه به نفع طبقه مرفه جامعه بوده زیرا آن‌ها مصرف کننده عمده بنزین هستند، ادامه داد: اما از سوی دیگر افزایش قیمت بنزین ممر زندگی بسیاری از افراد ضعیف از موتورسیکلت تا ماشین‌های ارزان قیمت حمل و نقل را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد به همین جهت باید وعده آقای نوبخت برای مردم قابل رویت باشد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب زمان اجرای افزایش قیمت بنزین که مصادف با ولادت پیامبر(ص) بود را می‌توان کج سلیقگی تلقی کرد.
وی افزود: رساندن قیمت بنزین به قیمت واقعی بنزین در قانون های برنامه وجود داشت اما این که یکباره 300 درصد افزایش قیمت داشته باشیم و سهمیه سوخت محدود نیز 50 درصد افزایش داشته باشد، اقدامی است که حتما باید مدیریت شود.
بروجردی اظهار داشت: باید بتوانیم افکار عمومی را در این زمینه را قانع کنیم تا مشخص شود که سود افزایش قیمت بنزین تا چه میزانی به مردم می‌رسد.

کج‌سلیقگی در نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1398-08-24 22:51
گناه من چیه که شما اقایون نمی تونید بگفته خودتون جلویه قاچاق سوخت رو بگیرید .
بعد من و زن و بچه هام باید تاوانشو بدیم.
نقل قول کردن
#2 _____ 1398-08-24 23:08
اقای بروجردی
تا حالا میدونستید بزرگترین پیمانکار استان لرستان کی بود؟؟؟؟؟
،،،،شرکت جهاد نصر لرستان،،،، بزرگترین پیمانکاری استان بود، اقایون نماینده و مسعول از حال و روز نیروهاش باخبرید ؟؟؟؟میدونید نزدیک به یکساله حقوق عقب افتادن،میدونید 98%شرکت نون اور خانواده هاشون هستن،
زن و بچه و کرایه نشینی و این تورم و گرونی ،،،،،
بابا جهاد نصر ماله این استانه نزارید یا حداقل پیگیر حال و روز نیروهاش باشید.
نقل قول کردن
#3 محمدحسین 1398-08-25 00:17
وِی ها و قشر فقیر و کم دسی که سر ماشین
کرایه کشی میکن ، نظارت ضعیف دولت د طول
چن سال گذشته مشهود بیه الان هم مشخص
نی این 3هزار تمنی بین بنزین ها چی بکه و استان لرسو که د تورم اوله د کشور...، واقعا نظارت و قیمت اجناس و اقلام خوراکی مردم
د طول دولت آقای روحانی ضعیف بیه
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1398-08-25 07:53
توجیهات دولت در خصوص افزایش قیمت بنزین برای کمک به معیشت مردم و یا جلوگیری از قاچاق سوخت به کشورهای همسایه قابل قبول نیست .ایا با 10هزار تومان افزایش یارانه مردم دارای رفاه میشن؟ فقط قیمت ماهیانه برق یا اب یک منزل مسکونی بیشتر از 10 هزار تومانه اونوقت چطوری کمک به اقشار اسیب پذیر میشه؟ در مورد دوم که قاچاق سوخت به کشورهای همسایه با این طرح کاهش پیدا میکند در جواب باید گفت پس مردم ما باید تاوان ان را بدهند مردم در تنگنا باشند بلکه سوخت به کشورهای همسایه قاچاق نشود.
نقل قول کردن
#5 قاسم 1398-08-25 08:22
این اقدام دولت نتیجه مجلس ضعیف است به اعتقاد
من باید در کوتاه ترین زمان ممکن بامجری آن
برخورد جدی شود.
نقل قول کردن
#6 قاسم 1398-08-25 08:29
این عملکرد دولت نتیجه مجلس ضعیف است
به اعتقاد من باید با مجری آن برخورد جدی شود
و وضعیت متعادل گردد تا جو روانی آن آرام
گیرد.
نقل قول کردن
#7 احمدوند 1398-08-25 11:16
فقط قیمتها را افزایش ندهید ما سبد کالا نمیخواهیم
نقل قول کردن
#8 چگنی 1398-08-25 11:18
مرزها که دیوارکشی و مین گذاری است و خود مسئولان انتظامی گفتند اگر یک پشه به سمت مرزها بیایید ما مطلع هستیم حالا چطور سوختها را قاچاق میکنند؟؟؟
نقل قول کردن
#9 بهرامی 1398-08-25 11:19
چطور سوخت قاچاق میشود؟ میان پمپ بنزین و مخزن رو پُر میکنند و میبرند؟ اینها بهانه است
نقل قول کردن
#10 پاپی 1398-08-25 11:21
دستگاه دیپلماسی نزارن ایرانو تحریم نفتی بکنند که دولت مجبور به گران کردن سوخت شود
نقل قول کردن
#11 هادی اسکینی 1398-08-25 11:22
لرستان محروم است و مردم منبع درآمد آنچنانی ندارند حدا خداوکیلی با ماهی 30 لیتر بنزین آنهم با ماشینهای پر مصرف ایرانی زندگیها سخت تر میشود خواهش میکنم از گران کردن سوخت صرف نظر بفرمایید
نقل قول کردن
#12 قنبری 1398-08-25 11:24
بخدا فردا هر چیزی رو که بخری از دارو گرفته تا نان و ویزیت دکتر و کرایه و دستمزد کارگر همگی چند برابر میشوند تازه داشت قیمتها ثبات پیدا میکرد که یکدفعه دولت تصمیم به افزایش قیمت گرفت بفکر قشر مستضعف باشید
نقل قول کردن
#13 ماسوری 1398-08-25 11:25
چرا نمایندگان خرم آباد در مجلس نسبت به گران شدن یمت بنزین هیچ واکنشی نشان ندادند؟ چرا از مشکلات معیشتی مردم حوزه انتخابیه تان حرف نمیزنید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا