یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۵۰ درصد خسارات کشاورزان مناطق سیل‌زده در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.
به گزارش یافته، محمود حجتی روز پنجشنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم‌آباد اظهار داشت: در همان هفته اول وقوع سیل در هیات دولت مبلغ جبران خسارت‌ها تصویب و پول هم برای استان‌ها ارسال شد.
به گفته وی علت برخی تاخیر در پرداخت‌ها خسارت به کشاورزان را اعلام نشدن به‌موقع برآورد خسارات توسط ستاد حوادث استان‌ها و دیدگاه پژوهشگاه فضایی عنوان کرد.
وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها اکنون بیش از ۵۰ درصد خسارات کشاورزان در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.
حجتی افزود: کمک‌های بلاعوض در حال پرداخت می‌باشد و امیدواریم تا قبل از پایان آبان ماه پرداخت تسهیلات بلاعوض‌ها کامل شود.
 
افتتاح طرح توسعه باغات در اراضی شیب‌دار شهرستان دورود
طرح توسعه ۱۲۰ هکتاری باغات در اراضی شیب‌دار شهرستان دورود با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.
طرح توسعه ۱۲۰ هکتاری باغات در اراضی شیب‌دار شهرستان دورود با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، موسی خادمی استاندار لرستان، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
 
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح شبکه آبیاری تحت‌فشار «کلکله» در شهرستان ازنا
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه در ادامه سفر به استان لرستان از طرح شبکه آبیاری تحت‌فشار روستای کلکله بازدید کرد.
طرح شبکه آبیاری تحت‌فشار کلکله شهرستان ازنا در زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار و با اعتباری بالغ‌بر ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، اجرا شده است.


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا