یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد پلیس با خودروهایی شخصی که از چراغ‌های چشمک‌زن ال ای دی استفاده می‌کنند خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ" مرتضی چغلوند" اظهار داشت: استفاده از تجهیزات و ابزارهای ترافیکی مانند آژیر و چراغ گردان‌های ثابت و سیار از ضروریاتی است که پلیس با استفاده از این ابزارها ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهد به‌طوری که این ابزارها از سوی مردم و رانندگان قابل‌شناسایی بوده و در هنگام استفاده از آن توسط پلیس مردم به این فرمان‌ها احترام و آن را اجرا می‌کنند.
وی با بیان اینکه اخیراً مشاهده می‌شود برخی از شهروندان تعمداً و یا در اثر عدم آگاهی از تجهیزات پلیس مانند چراغ‌های چشمک‌زن ال ای دی آبی و قرمز و یا چراغ گردان در خودروهای شخصی استفاده می‌کنند که این امر بر خلاف قوانین و مقررات بوده و پیگرد انتظامی و امنیتی دارد که لازم است شهروندان از این اقدام اجتناب کنند.
رئیس پلیس راهور لرستان افزود: این تجهیزات در اختیار پلیس و نیروهای امدادی بوده و هرگونه سوءاستفاده از آن‌ها پیگرد قانونی خواهد داشت و در صورت مشاهده استفاده شخصی از این تجهیزات، خودروی آنان توسط پلیس توقیف و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1398-08-22 20:40
با سلام خدمت جناب سرهنگ چغلوند امیدوارن در حد حرف نباشه چون یه عده به روح و روان مردم بازی میکنند
نقل قول کردن
#2 محمد رضا 1398-08-22 21:39
با سلام : شاید یه پدیده جدیدی که این روزا تو ی خیابان ها وکوچه ها شاهد آن هستیم ویراژ خودروهای " شوتی " است که با سرعت های سرسام آور و مخاطره انگیز موجبات ترس ومشکلات برای همشهریان خرم آبادی گردیده . من خودم شاهد سرعت های جنون آمیز و تصادف های وحشتناک در سطح شهر بودم.که متاسفانه کسی با این پدیده که برای همه فرزندانمان خطر آفرین است برخوردی نمیشه .
از پلیس محترم راهور و اصحاب رسانه علی الخصوص یافته عزیز انتظار پیگیری و برخورد را داریم.
نقل قول کردن
#3 علی 1398-08-22 22:44
از پلیس راهنمایی درخواست دارم با خودروهایی که چراغ زنون و نورهای غیراستاندارد دارن برخورد بشه چون حتی داخل شهر هم باعث آزار بقیه راننده ها میشن.
نقل قول کردن
#4 شهروند 1398-08-23 17:32
یافته عزیز لطفاً گزارشی از طرح پارکبان در خیابانهای خرم آباد تهیه کنید.تمام شهرهای ایران این طرح رو جمع کردن ولی در خیابانهای خرم آباد با قدرت تمام در حال اجرا شدن است.
نقل قول کردن
#5 امیر 1398-09-10 01:18
سلام خدمت مامورین راهنمایی خواهش یه چند روز یه گشت در محله گلدشت خیابان شقایق میدان شقایق بزارین تا این ملت که هنوز یاد نگرفتن میدان صحیح دور بزن جریمه کنن تا آدم بشن خیلی خیلی خطر ناک و خلاف جهت میدان میدون دور میزنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا