یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر لزوم بی‌طرفی فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تأکید کرد. به گزارش خبرنگار یافته، محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که ظهر چهارشنبه ۲۲ آبان ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اعلام این‌که هدف ما، توسعه همه‌جانبه استان است، اظهار داشت: نقش بی‌بدیل رسانه و اصحاب رسانه برای توسعه استان مسجل و روشن است و انتظار داریم بهتر و قوی‌تر از گذشته ما را در جهت توسعه و رونق استان یاری کنند.
وی با اشاره به این که سند توسعه استان طرح‌شده، افزود: به دنبال اجرای کامل آن هستیم که در این راستا نقش اصحاب رسانه مؤثر است.
ثمینی در خصوص احزاب هم گفت: در آذرماه نقش احزاب در توسعه همه‌جانبه را مورد بررسی قرار خواهیم داد و با توجه به ‌اتفاق بزرگ انتخابات مجلس، لازم است احزاب نظرات و تحلیل‌ها را بیان کند و مطالبه گری درست و مناسب جهت توسعه استان داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: در هفته‌های اخیر برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای ستاد و فرمانداران را در دستور کار قرار دادیم تا همه افراد دخیل در انتخابات با وظیفه خود آشنا شده و نقیصه‌ای وجود نداشته باشد.
ثمینی با اعلام این که شفاف بودن مسئولین انتخابات و بی‌طرفی آن‌ها باید در دستور کار باشد، افزود: فرمانداران و اعضای هیات ستاد انتخابات که نمی‌توانند بی‌طرفی خود را نسبت به کاندیداهای انتخاباتی حفظ کنند انصراف و استعفا دهند چون با احدی تعارف نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: انتظار از مردم و کاندیدهای احتمالی رعایت قانون، اخلاق و چارچوب‌های تبلیغات است.
 


دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1398-08-22 18:10
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان
چه فرقی میکنه کی نماینده لرستان باشه محرومیت سهم لرستان شده
نقل قول کردن
#2 مهران 1398-08-23 09:14
به نقل از لرستانی:
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان
چه فرقی میکنه کی نماینده لرستان باشه محرومیت سهم لرستان شده

خیلی وقته دیگه یک لرباغیرت در استانداری نداریم.
نقل قول کردن
#3 ابراهیم آریاوند 1398-08-23 10:50
چه خوب میشد درزمینه رتبه های برترلرستان هم با احدی تعارف نداشته باشیدوقتی که پای حیثیت خودتان مطرح است بااحدی تعارف نداریدولی برای وضع مردم چرابا احدی تعارف ندارید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا