یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات بازرسی انتخابات لرستان گفت: برگزارکنندگان انتخابات در استان باید اصل بی طرفی را رعایت کرده و نسبت به برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.
به گزارش یافته، اسد عبدالهی روز چهارشنبه در نشست توجیهی بازرسی ستاد انتخاباتی لرستان در سالن همایش‌های استانداری اظهار داشت: قانون انتخابات بسیار دقیق است و به صورت منظم برگزار می‌شود همچنین اعضای ستاد باید پایبند به قانون باشند.
وی با اشاره به اینکه باید زمینه انتخابات سالم در بین مردم فرهنگ‌سازی شود، افزود: انتخابات برای برگزیده شدن افراد نخبه برگزار می‌شود بر این اساس مردم نیز باید افراد لایق را انتخاب کنند.
رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان بیان کرد: بازرسین انتخابات در لرستان برای سالم برگزار شدن این آزمون تلاش می‌کنند، قانون، فرمانداری‌ها را مسئول برگزاری انتخابات مشخص کرده است.
عبدالهی ادامه داد: برخی از حوزه‌های انتخاباتی در لرستان از حساسیت بالایی برخوردار هستند و بهترین راهکار تعادل بین هیات اجرایی و هیات نظارت باید برقرار شود.
وی اضافه کرد: اعضای ستاد انتخاباتی در لرستان نباید نگران رأی آوردن و رأی نیاوردن فردی باشند، باید فعالیت‌ها جوری باشد که در آینده دچار عذاب وجدان نشویم.
وی اظهار داشت: تشکیل هیات اجرایی یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین مراحل جریان انتخابات است که در صورت عدم مدیریت صحیح دچار حاشیه‌های می‌شود.
رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان گفت: ضعیف‌ترین فرماندار و بخشدار کسانی هستند که در انتخابات بر رأی آوردن فردی نظر دارد، برگزارکنندگان انتخابات در لرستان باید بی‌طرف باشند.
عبدالهی بیان کرد: امیدواریم زمانی فرا برسد که سرمایه‌های اجتماعی به هم اعتماد داشته باشند تا دیگر شاهد ناظر در صحنه‌های انتخاباتی نباشیم.




اعضای ستاد انتخابات باید پایبند به قانون باشند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا