یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم آباد بر لزوم آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل احتمالی خبر داد.
به گزارش یافته، جعفر طولابی در جلسه مدیریت بحران که صبح چهارشنبه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش اوایل هفته‌ی آینده به میزان هشتاد میلی‌متر، تمام دستگاه‌های اجرایی با بسیج امکانات و تجهیزات در آماده‌باش کامل باشند
 فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه پرفشار بارندگی که از شنبه‌ی آینده به میزان ۸۰ میلی‌متر در خرم‌آباد گزارش شده است، در فاصله باقی‌مانده تا شنبه، همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها ضمن آمادگی لازم، اقدامات پیشگیرانه را در نظر بگیرند.
طولابی افزود: شناسایی نقاط پرخطر و استقرار ماشین‌آلات سنگین در روز جمعه بسیار لازم است. اگر تعداد ماشین‌آلات دستگاه‌ها کفایت نمی‌کند، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این موضوع پوشش داده شود.
فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی بخشداران با همکاری هلال‌احمر نسبت به شناسایی محل‌های امن برای اسکان در شرایط بحرانی تمهیدات لازم را بیندیشند، اداره راهداری نیز، با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین با آمادگی کامل شرایط مواصلاتی و راه‌های ارتباطی بین روستاها را موردبررسی قرار بدهد.




خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 بارانی 1398-08-22 12:41
از قدیم گفتند پیشگیری بهتر از درمان هست؟اولا بفرمایید در خصوص بازسازی و مرمت خسارات پارسال چه اقداماتی صورت گرفته؟؟؟دوما اگه پیشگیری فرموده بودید دیگه نیازی به آماده باش نبود؟سوما فکر کنم خودتان با توجه به خسارات وارده پارسال هنوز که هنوزم هست خودتان آماده نیستید؟چهارمابه تر هست این آماده باش را برای شخص آقای استاندار بالاترین مقام اجرایی استان و سایر متولین ذی ربط اطلاع رسانی بفرمایید؟بقول آقای فردوس افتاد؟افتاد؟؟؟؟ ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 سعید 1398-08-22 12:57
برادر گرامی چند دهه همش آزمون و خطا؟؟؟
چرا با مقامات ذی ربط در خصوص سیل برخورد و اعمال قانون نمی شود؟؟
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1398-08-23 01:44
یاخدا خودت رحم کو وحال روز اه مردم مسول که نداره اه شهر هم سیل
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا