یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای ممنوعیت بازداشت و حبس محکومین مالی در مورد عدم پرداخت مهریه خبر داد. الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز چهار ماده لایحه اصلاح قانون تجارت اعاده شده از صحن علنی مجلس به کمیسیون مورد  بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم در مورد آن انجام شد.
وی افزود: همچنین در این جلسه طرح مجازات توهین‌کنندگان به ادیان و مذاهب پذیرفته در قانون اساسی بررسی و یک ماده از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: براساس مصوبه امروز کمیسیون توهین‌کنندگان به ادیان و مذاهب پذیرفته شده در قانون اساسی به حبس بین 2 تا 5 سال و پرداخت جریمه نقدی بین 8 تا 18 میلیون تومان و یا یکی از این دو مورد محکوم خواهند شد.
ملکشاهی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امروز اعضای کمیسیون کلیات طرحی را تصویب کردند که دستگیری و حبس محکومین مسائل مالی در مورد عدم پرداخت مهریه را ممنوع کرده است.

مصوبه کمیسیون قضایی مجلس برای منع بازداشت محکومین مربوط به مهریه

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1398-08-20 19:15
مهریه کاسبی شده. کجای دنیا حبس مهریه داریم؟
نقل قول کردن
#2 یاری 1398-08-21 09:53
آقای نماینده چرا با افرادیکه مسوول ایجاد اشتغال این همه جوان بیکار هستند در خصوص عملکردشان به منظور محقق نشدن اشتغال مصوبه تهیه نمی کنید.از جمله شخص آقای استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان سابق که متولیان برنامه ریزی و بودجه ریزی و از همه مهم تر نقش نظارتی که استانداری و سازمان مدیریت داره؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 شهروند 1398-08-21 18:35
با سلام
ممنون از نمایندگان محترم ان شاالله با تصویب قوانین این چنینی و آموزش های صحیح جوانها به ساختن زندگی و رفع مشکلات رو بیارن.باارزوی خوشبختی برای همه ی جوانان عزیز و رفع مشکل آنها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا