یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: صبح امروز جمعه هفدهم آبان ماه جهت سهولت عبور و مرور شهروندان و ساکنین اطراف پل تخریب‌شده بهداری، یک دستگاه پل عابر فلزی در نزدیکی پل نصب گردید.
به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم در جمع خبرنگاران با عذرخواهی از شهروندان و ساکنین منطقه گفت: با توجه به لزوم تخریب پل بهداری و بازسازی آن به خاطر خطرات و عدم امکان ساخت پل جایگزین در اطراف آن و جهت آسانی عبور و مرور ساکنین در مدت اجرای پروژه، تصمیم به نصب یک دستگاه پل عابر در نزدیکی پل بهداری گرفتیم
وی افزود: تا یکشنبه نوزدهم آبان ماه نیز جهت سهولت تردد ساکنین حوالی پل اناری، در آن منطقه نیز یک دستگاه پل عابر فلزی استاندارد نصب خواهد شد.
شهردار خرم‌آباد با اشاره تأخیر در تخصیص اعتبارات سیلاب خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد آمادگی داشت که مدت‌ها قبل ساخت پل‌های اناری و بهداری را آغاز نماید ولی به علت ضعف مالی شهرداری این امر امکان‌پذیر نبود.
وی افزود: با این حال شهرداری در مدت مذکور مطالعات مربوط به پل‌های اناری بهداری و آیت‌الله کمالوند را انجام داد تا در زمان تخصیص اعتبار صرفاً بحث انتخاب پیمانکار در میان باشد.
شریفی مقدم در پایان اظهار داشت: تمام تلاش خود را جهت تسریع در پروژه‌های پس از سیلاب خواهم کرد و امیدوارم با اجرای سریع پیش از موعد پروژه‌ها بتوانیم اسباب رضایت شهروندان عزیز را فراهم‌سازیم.

نصب فوری پل عابر در نزدیکی پل بهداری

نصب فوری پل عابر در نزدیکی پل بهداری

دیدگاه‌ها  

#1 شهریار 1398-08-17 20:22
شهردار جدید الحق نسبت به آسفالت خیا بانهای وکوچه های که سالها رنگ آسفالت را ندیده شروع نموده خدا خیرش دهد
نقل قول کردن
#2 فرهاد 1398-08-17 21:23
با سلام. برادر این آسفالت کاری شگرد شهرداران خرم آباد است چون میدون اوضاع آسفالت خیابانها و کوچه پس کوچه های خرم آباد احوال خوشی ندارند چندتاشو که جلو دید هستند یه روکش ضعیف آسفالت میکشن تا هیاهویی راه بندازند که شهردار توانمند است و چکار که نمیکنه و متاسفانه سرنوشتشان در منصب شهرداری خرم آباد سرنوشت شومی است.
پس تعریف و تمجید نباشه تا آقای شهردار کارهای اورژانسی شهر مثل خرابی سیلاب فروردین سالجاری چطوری حل و فصل میکنند و همچنین ارایه صودتحسابهای شفاف به مردم مطالبه نکن شهر خرم آباد.
نقل قول کردن
#3 حسنوند 1398-08-17 21:32
حسنوند میدان ناصرخسرو کوچه شهید ملکشاهی آسفالتش خراب و قابل تردد ماشین نیست و حتی پیاده هم قابل استفاده برای عبورنیست مسولین شهرداری منطقه ۲ اقدام کنند .
نقل قول کردن
#4 فرهاد2 1398-08-17 21:33
با سلام مجدد.
یکی ار کارهایی که شهردار خرم آباد بایستی انجام دهد این است که عوارض ساخت مسکن در خرم آباد رو کاهش بده تا شاهد تاثیر آن بر کاهش قیمت تمام شده مسکن باشیم چراکه این امر تاثیر مستقیم دارد و هم اجر اخروی و دنیوی برای وی. نه اینکه عوارض دریافتی را صرف پرداخت حقوق و اضافه کار آنچنانی به کارکنان بی حد وحصر خود. البته این امر شامل نیروهای شرکتی بینوا نمیباشد.
نقل قول کردن
#5 علی 1398-08-18 07:55
تشکر کار خوبی است
نقل قول کردن
#6 مجید 1398-08-18 07:56
خداوند حافظ و نگهدارش باشد که به داد این منطقه رسید
نقل قول کردن
#7 ن. ل 1398-08-18 10:57
این پیروزی خجسته باد این پیروزی
نقل قول کردن
#8 ناشناس 1398-08-19 01:21
شهردار محترم کاهش تعداد تراکم طبقات بسیار اسیب زاست لطفا به روال قبل برگردانید
نقل قول کردن
#9 شایان 1398-08-19 20:21
شما ببینید حداقل ۷۰۰ میلیون تومان هزینه احداث پل عابر هست که نمای بسیار زشتی هم دارد که با نصف این مبلغ میشد پل اصلی تقویت و ترمیم کرد تا هم خودروها استفاده کنند و هم اثار تاریخی حفظ شود .افسوس و صد افسوس
نقل قول کردن
#10 احمدوند 1398-08-24 21:33
به نقل از حسنوند:
حسنوند میدان ناصرخسرو کوچه شهید ملکشاهی آسفالتش خراب و قابل تردد ماشین نیست و حتی پیاده هم قابل استفاده برای عبورنیست مسولین شهرداری منطقه ۲ اقدام کنند .
احسنت کوچه شهید ملکشاهی
نقل قول کردن
#11 احمدوند 1398-08-24 21:34
پل جدید بهداری خرم آباد مثل قبلی است و حتی محل پیاده رو هم ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا