یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: در جریان سیل اخیر خدمات بزرگی از سوی دولت به سیل‌زدگان ارائه شد که باید آنها مطرح شوند.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایسنا، سید موسی خادمی در نشست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، با بیان اینکه بیش از 1500 روستا در جریان سیل لرستان خدمات دریافت کردند، اظهارکرد: ۶۰۰ میلیارد تومان پول از طریق بانک‌ها به مردم واگذار شده است.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان نیز کمک بلا عوض در حوزه مسکن ارائه شده و بیش از ۹ دهنه پل در مسیر رودخانه کشکان نصب شده که نصب این پل‌ها میلیاردها تومان هزینه داشته است.
استاندار لرستان با بیان اینکه جاده پلدختر در حال بازسازی است، اضافه کرد: مهم‌ترین پروژه چند ماه آینده انتخابات است، لرستان به طور عادی انتخاباتی شده و سیاست این است که انتخاباتی برگزار کنیم تا خاطرات بد سال‌های گذشته پاک شود.
وی با اشاره به لغو حکم مشاوران، افزود: لغو حکم مشاوران در استانداری به همین دلیل بوده است، همه مسئولان در دستگاه‌ها و نهادها باید بی‌طرفی خود را اعلام کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 بهادری 1398-05-24 10:18
آقای استاندار لرستان اگه قراره احکامی لغو بشود باید تمامی استخدامی هایی که بر اساس موقعیت شغلی و ارتباط با سایر دستگاها گره کور استخدام فرزندان تعدادی از کارکنان دولت که با اینگونه رابطه بازی ها در .... استخدام شده اند را هم بررسی فرمایید؟آنوقت چگونه هست فرزند جانباز 70 درصد که دو تا پاهایش را به خاطر مملکت داده باید بیکار باشد؟سری به سازمان مدیریت لرستان و استخدام فرزندان تعدادی از کارکنان که با اعمال نفوذ دو تا دو تا بچه هایشان را در اون دستگاها جذب نموده اند را هم لغو نمایید؟
نقل قول کردن
#2 اسد 1398-05-24 14:01
جناب استاندارد خسارت ده هزار میلیارد تومانی سیل با این کمک اندک دولت جبران نمی شود لرستان دهها سال به عقب برگشته است
نقل قول کردن
#3 اسدی 1398-05-24 15:01
تکلیف ترمیم پلهای کمالوند/ بهداری/ اناری/ افلاک چه میشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا