یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حبيب‌الله خجسته‌پور- يافته- لرستانطی حکم صادره از سوی استاندار لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور به عنوان مشاور عالی استاندار لرستان منصوب شد.

به گزارش نشریه كاسيت، خجسته‌پور كه يكي از كانديداهاي اصلي براي  مدير كلي آموزش و پرورش لرستان به شمار مي‌رفت، با مشخص شدن تكليف اين نهاد، به عنوان مشاور عالي استاندار برگزيده شد.

قابل ذکر است حبیب الله خجسته‌پور رییس ستاد دکتر روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بوده است و دبير رياضي آموزش و پرورش ناحيه دو خرم‌آباد مي‌باشد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 یاور مهران 1392-09-26 09:52
الحق و الانصاف که جناب خجسته پور لیاقت بالاترین پست های اجرایی استان را داشته و دارند، به جد ایشان توانایی مدیریت هر کدام از دستگاه های اجرایی را دارند… البته نه به اندازه مدیران دوره احمدی نژاد!!!!!!!!!!!!!
جناب خجسته پور آینده نیز چونان روز روشن است، به امید خدا جنابعالی را در سطوح بالاتری خواهیم دید…
نقل قول کردن
#2 کوشکی 1392-09-26 21:56
جناب آقای حاج حبیب اله خجسته پور
توانمندی و مدیریت شما در دوران حساس انتخابات ریاست جمهوری در انسجام بخشیدن حامیان دکتر حسن روحانی قابل تقدیر و ستایش بود و لذا شکی نداریم که در این عرصه نیز چون گذشته توان مندی شما مثال زدنی خواهد شد . از خداوند منان برایتان توفیقات روز افزون را خواهانیم .
ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی
در شهرستان کوهدشت
نقل قول کردن
#3 محسن ایمانی نسب 1392-10-13 07:59
باعرض تبریک به دوست و برادر عزیز جناب آقای خجسته پور .جای بسی خوشحال ست شما که از بطن جامعه هستید بعنوان مشاور عالی انتخاب شده اید شما که ازآقازاده ها ورانتخوار وسرمایه دار نیستید شما ازقشری هستید که طعم تلخ محرومیت راچشیده اید. اميد كه با حضور شما وتوانمندیهای بالایتان بتوانیم در راستای اهداف اسلام عزیز جامعه را به خود شکوفایی برسانیم
نقل قول کردن
#4 محمدحسن ايماني نسب 1392-12-08 10:02
جناب آقاي خجسته پور
با سلام و عرض تبريک و آرزوي توفيق خدمت براي شما؛ هميشه برايم جاي سوال بود فردي با توانمندي هاي شما بالاخره قرار است کي و چگونه نقش آفريني کند. دوست عزيز بالاخره روز موعود فرا رسيد، آستين ها را بالا بزنيد و طرحي نو دراندازيد. البته استحقاق شما بيش از اينهاست، ولي چه ميتوان کرد، همين را غنيمت بشماريد و از فرصت فراهم شده خدمت حداکثر استفاده را بنماييد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا