یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: مدیران باید بطور شفاف مسائل را به مردم بگویند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، احمد مرادپور عصر شنبه 14 مهرماه در ابتدای نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات جدید استانداری برگزار شد، به اهمیت تخصص‌گرا بودن در خبرنگاری تاکید کرد و اظهار داشت: هر خبر توسط رسانه‌های مختلف به طرق مختلفی منتشر می‌شود، مثلا بی‌بی‌سی یک مدل منتشر می‌کند، صدا و سیما یک مدل، الجزیره‌ و... هم یک مدل!
وی با بیان اینکه انتقال دهنده خبر باید متخصص و منصف باشد، افزود: مدیران نیز باید مسائل را به‌طور شفاف با مردم مطرح کند و کار درست و نادرستش را به مردم بگوید.
معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه مدیران بایستی مسائل را به همان شکل که اتفاق افتاده بازگو کنند، خاطر نشان کرد:  قضاوت را به مردم باید واگذار کرد و نیازی نیست آن‌گونه که خود می‌خواهد به مردم القاء کند.
مرادپور تصریح کرد: مدیران باید از نقاط ضعفی که توسط منتقدین مطرح می‌شود، اسقبال کنند.
وی با بیان اینکه به دنبال هیچ‌چیزی نیستم و اینکه می‌گویند مرادپور می‌خواهد کاندید شود و... صحت ندارد، افزود: دست منتقدینی که منصف باشند را می‌بوسم اما انتقادات غیرمنصفانه که باعث تشویش افکار عمومی می‌شود را خیر!
 




دیدگاه‌ها  

#1 مصی 1397-07-15 03:04
اتفاقا ایشون جز معدود مدیران کاربرد و کارکنی هستش ک تو این دولت دیدم، امیدوارم ثبات عملکرد داشته باشن، ب هر حال توی این قحطی مدیر دلسوز وجود امثال ایشون خیلیم خوبه
نقل قول کردن
#2 بسیج فعال 1397-07-15 07:27
جالب اینه همه حق خودشون میدنن، آقای مرادپور هنوز ۱ سال نشده این پست انصابی رو گرفتن.
نظری درباره آقای مرادپور ندارم، ولی تا جایی که میشناسمون از همه کسایی که نماینده خرم آباد بودن قوی تر‌بوده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا