یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون شوراها گفت: برای الکترونیکی برگزار کردن انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی مسئولان وزارت کشور باید با شورای نگهبان توافق کنند.
به گزارش یافته، سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص لزوم اصلاح قوانین انتخاباتی کشور، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح‌هایی را در خصوص اصلاح قانون انتخابات به کمیسیون شوراها ارائه کردند و قرار بود که دولت نیز لایحه ای را به مجلس تقدیم کند.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنا بر اظهارات مسئولان وزارت کشور، لایحه جامع نظام انتخابات در دولت است و مجلس منتظر است که لایحه دولت پس از تلفیق با طرح نمایندگان، منجر به اصلاح قانون انتخابات شود.
وی افزود: برای الکترونیکی کردن انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی مسئولان وزارت کشور باید با شورای نگهبان توافق کنند، در مورد الکترونیکی شدن انتخابات شوراها، مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت از این کار را دارد.
کاظمی ادامه داد: اگر وزارت کشور لایحه را به مجلس برساند، در نهایت نمایندگان حاضر در قوه مقننه اصلاحات لازم را انجام می‌دهند و انتخابات الکترونیکی انجام خواهد شد، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بر این روند تاثیرات مثبتی می‌گذارد.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که 2 سال تا انتخابات مجلس باقی مانده و حدود 3 سال تا انتخابات ریاست جمهوری زمان داریم، اگر وزارت کشور طرحی در زمینه شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی و برگزاری انتخابات الکترونیکی دارد باید به مجلس و شورای نگهبان ارائه کند تا زمینه اجرای آن فراهم شود.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی به دقت و سرعت در امر انتخابات کمک می‌کند و قطعا از بروز تخلفات انتخاباتی نیز جلوگیری می‌کند.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1397-02-10 13:18
به فکر اضافه شدن دو نماینده دیگر به استان لرستان باشد
نقل قول کردن
#2 جمشید 1397-02-10 19:00
چه خبر از اضافه شدن تعداد نمایندگان لرستان
بیشتر همکاری کنین با هم تا لرستان از این فرصت بدست امده استفاده کنه نه مثل سالیان قبل بی بهره بمونه
نقل قول کردن
#3 شهروند 1397-02-10 19:19
با سلام
برخی شوراها اساسا به جز هزینه اضافی که از جیب مردم گرفته میشه کاربردی ندارن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا