یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که طبق اظهارات بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر،‌ برخورد نیروهای ضابط با دستگیرشدگان محترمانه بوده است.
به گزارش یافته؛ محمد بیرانوندی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام دادم و اظهارات بسیاری از بازداشت‌شدگان، برخورد نیروهای ضابط اعم از اطلاعات و سپاه بسیار محترمانه بوده و نشنیده‌ام که در مورد بازداشتی‌های اخیر برخورد شدید و ضرب‌ و شتمی وجود داشته باشد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس افزود: من همچنین شخصاً با مجموعه استان (لرستان) نیز در ارتباط بودم و مدیرکل اطلاعات استان گفت که فارغ از آسیب‌دیدگی‌های احتمالی برخی بازداشت‌شدگان در درگیری‌ها، هیچ‌گونه برخوردی با دستگیرشدگان اعم از برخورد فیزیکی و یا لفظی صورت نگرفته است.
به گزارش خانه ملت، این عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی نیز گفت: طبق پیگیری‌ها ۱۰ تا ۱۲ درصد بازداشت شدگان اعتراضات اخیر دانشجو هستند و کسانی که مشکل خاصی نداشتند آزاد شده‌اند. کسانی که هنوز آزاد نشده‌اند در حوزه نیروی انتظامی نیستند و ممکن است از سوی نهادهای دیگر بازداشت شده باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 نیازی 1396-10-21 22:25
تمام مشکلات استان لرستان از حوزه ضعف اقتصادی است مطمعن باشید با ایجاد اشتغال برای جوانان و بهتر شدن اوضاع درآمدی و اقتصادی مردم میتواند مثمر ثمر باشد
نقل قول کردن
#2 برزو کریمی 1396-10-21 22:26
مشکل مردم ما بیکاری و فقر و گرانی است
نقل قول کردن
#3 ن.ل 1396-10-22 11:32
صیدمخان شما وعده بندر خشک داده بودی
نقل قول کردن
#4 دیناروند 1396-10-24 18:14
شما نماینده فرهنگی ها هستید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا