یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولین جلسه «اتاق فکر توسعه و آبادانی لرستان» برگزار شد.
 به گزارش یافته، این جلسه عصر دوشنبه ۱۸ دی‌ماه ۹۶ با حضور دکتر خادمی استاندار لرستان، آقایان ملکشاهی راد و بيرانوندى نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر سلاح ورزى رئیس اتاق بازرگانی لرستان و جمعي از صاحب‌نظران لرستانی در حوزه‌های اقتصادی در محل اتاق بازرگانی ايران تشکیل گردید.
در اين جلسه ضمن بررسي ساختار و ساز و کار فعالیت اين اتاق فكر، در خصوص چشم‌انداز، مأموریت و اهداف تشکیل این اتاق فکر به عنوان يك جمع غیرسیاسی و غیرانتفاعی بحث و تبادل‌نظر شد.
مأموریت اصلی شکل‌گیری این مجموعه، بهره‌گیری از توان فکری و اجرایی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با استان لرستان به منظور تدوین نقشه جامع توسعه استان و تلاش براي ايجاد ساختار حقوقی لازم براى تعريف پروژه‌ها و تأمین سرمايه در جهت فعالیت‌های توسعه‌ای استان عنوان شد.
در اين نشست اعضای شرکت‌کننده پیشنهادات و راهكارهاى خود را جهت تبیین و تعیین اهداف کلان تشکیل اتاق فکر مطرح نموده و تصميمات لازم به عمل آمد.
مقرر شد کارگروه‌های تخصصى به صورت جداگانه، طرح‌ها، پيشنهادات و پروژه‌هاى اجرايي در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، زیربنایی، گردشگری و ....ا تهيه و تدوين و جهت تصمیم‌گیری اعضاء ارائه نمایند تا در جلساتی که به صورت دوره‌ای پیش بینی شده است بررسی و تصميمات و اقدامات بعدي در راستاي اجرا اين طرح‌ها فراهم گردد.





دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-10-19 16:12
بینی و بین الله خسته نشدید از تکرار این همه شعارها و وعده های توخالی؟!توسعه و آبادانی لرستان با اقدام و عمل محقق میشه نه با شورای دانا و اتاق فکر...
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1396-10-19 16:15
برای هزارمین بار تکرار می کنم تنها راه برون رفت لرستان از مشکلات،توجه ویژه مسئولان استان به صنعت گردشگری است.به ازای ورود هر توریست خارجی یک فرصت شغلی ایجاد خواهد شد،الآن سهم لرستان از گردشگران خارجی تقریباً صفر است!!!چون حتی یک اثر ثبت جهانی یونسکو ندارد،چون حتی یک هتل5ستاره یا اقامتگاه بومگردی ندارد...
نقل قول کردن
#3 علی 1396-10-19 16:19
حرف و جلسه زیاده ، خروجی کار مهمه .
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-10-19 21:28
اقا مردم اجرا میخواهند اجرا...
نقل قول کردن
#5 قنبری 1396-10-20 21:47
چرا پروژه های بام خرم آباد بلا تکلیف به حال خود رها شدند؟ چرا پارک صخره ای بعد از گذشت بیست سال هنوز تکمیل نشده است؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا