یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری این 100 پروژه استفاده خواهیم کرد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه آرامش در کشور بعد از مشکلات کوچک مجدد برقرار شده است اظهار داشت: در یک مقطع زمانی تهدیدهای و عوامل خارجی بر ضعف‌های داخلی سایه انداخت و باعث بروز اتفاقات اخیر در کشور شد.
وی در ادامه افزود: در بودجه 97 مبارزه، ریشه‌کنی فقر و بهبود اشتغال به‌خوبی دیده شده و راهکار خروج از مشکلات تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه سرمایه‌های اصلی نظام مردم هستند بیان داشت: مردم در هر شرایطی اجازه نخواهند داد که کشور با این اتفاقات دچار آسیب شود، اما مسئولان نیز باید به وظایف خود عمل کنند.
وی با تاکید بر وجود امنیت و آرامش در استان افزود: بعضی‌ها ادامه حیات خود را در شلوغی و ایجاد اختلافات جستجو می‌کنند در صورتی که ایجاد فضایی آرام و دوری از حاشیه‌ها برای مدیران و مسئولان وظیفه همه افراد جامعه است.
 خادمی تصریح کرد: با تشکیل شورای دانا به دنبال کار و تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت استان هستیم بنابراین اختلافات را باید کنار گذاشت و به مردم امید داده شود چرا که جامعه بدون امید توانایی استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را ندارد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: معمولاً بزرگداشت دهه فجر را با افتتاح یا آغاز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی آغاز می‌کنیم اما نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی فرهنگی و اجتماعی است از این رو باید ابعاد فرهنگی و اجتماعی این انقلاب بزرگ را برجسته‌تر کنیم.
استاندار لرستان با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و برخورد خوب با مردم عنوان کرد: محدودیت‌های دولت‌ها و مدیران زیاد است اما رفتار خوب و قانع کردن مردم باید به عنوان اصل و اساس قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: گزارش خوبی از وضعیت اعتبارات عمرانی و تخصیصی که داده شده نداریم و اگر تا اوایل هفته آینده دستگاه‌ها منابع خود را جذب نکنند اعتبار آن‌ها را حذف کرده و به پروژه‌های فعال تخصیص می‌دهیم.
خادمی اظهار داشت: سفرهای نوروزی نزدیک است و باید برنامه‌ریزی لازم را در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه جذب نیرو در سازمان‌ها در دستور کار است بیان داشت: جذب نیروها و استخدام افراد از طریق آزمون و به‌صورت قانونی اجرا می‌شود البته از فرزندان شهدا در استخدام‌ها نباید غافل شد.
استاندار لرستان با تأکید بر استفاده از جوانان و بانوان در ساختار مدیریتی دستگاه‌های اجرایی، افزود: باید به دنبال کادرسازی برای سیستم اداری استان بوده و این مقوله مطمئنا می‌تواند باعث پویایی شود.
خادمی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌ریزی برای آینده دو کار را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: در این رابطه اجرای پروژه‌های کلیدی استان یکی از این برنامه‌ها بوده که پروژه‌هایی هستند که به‌طور عمده از قبل شروع‌شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در این راستا این پروژه‌ها را در حوزه عمرانی و اقتصادی جمع‌بندی کرده‌ایم تصریح کرد: با هماهنگی نمایندگان محترم و مدیران دستگاه‌های مختلف 100 طرح کلیدی و اثرگذار اقتصادی و عمرانی مشخص شده است.
استاندار لرستان با بیان اینکه قرار شده که از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری این 100 پروژه استفاده کنیم تا به نتیجه برسند افزود: این پروژه‌ها شامل آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها، راه‌آهن، سدهای مهم، طرح‌های صنعتی و کشاورزی بزرگ و ... است.
استاندار لرستان بابیان اینکه امیدواریم با تلاش‌های در دستور کار در شاخص‌های استان تغییر جدی ایجاد کنیم گفت: همچنین برای همه بخش‌ها و دستگاه‌های استان شاخص‌هایی را تعریف خواهیم کرد و برای آن‌ها اهدافی را تعیین می‌شود که تا افق 1400 اجرایی شوند.
وی در پایان گفت: این امر معیاری برای ارزیابی و گزارش به مردم و رسانه‌ها خواهد بود.

خبر: محمدرضا گودرزی

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-10-17 19:26
لطفا خط اهن درود-خرم اباد و نیروگاه 1000 مگاواتی و سد مخملکوه را در اولویت بودجه قرار دهید چون توسعه واقعی خرم اباد بدون این زیر ساختها میسر نمی شود .
نقل قول کردن
#2 بیرانوند لرستان 1396-10-17 20:15
جناب استاندار چرا پیگیر الحاق بخشی از خاک لرستان به استان اصفهان نیستین با ندانم کاری مسئولین بومی لرستان چند سال پیش آبشار تله زنگ رو از لرستان جدا کردن اخیرا هم قسمتی از جنوب شرق استان لرستان و شمال غرب لرستان بختیاری رو برلی انتقال آب سد بختیاری به کویر جدا کردن
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1396-10-18 02:23
آقای استاندار ما منتظر تحقق وعده ی تخلیه حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک هستیم...ما منتظر تحقق وعده ی ساماندهی رودخانه خرم رود هستیم...ما منتظر تکمیل هتل های نیمه کاره از جمله هتل های پنج ستاره صخره ای و شاپورخواست هستیم...خرم آباد پایتخت تاریخی-فرهنگی قوم لر را دریابید!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا