یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از صبح روز شنبه چهارم آذرماه، مسدود کردن پل‌های موقت در سطح شهر خرم‌آباد باعث ترافیک شدیدی شد که نارضایتی اکثر شهروندان را به دنبال داشت.
این ترافیک تا حدی توسعه یافت که اکثر کانال‌های تلگرامی بخش‌های از اخبار خود را به انعکاس این اعتراضات اختصاص دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار یافته به اعتراضات مردم پاسخ گفت و اظهار داشت: احداث سه پل در ساحلی جهادگران، خیابان سرچشمه و ساحلی استانداری مصوب شده و شهرداری خرم‌آباد ناچار است تا نسبت به احداث این سه پل اقدامات کند.
«فرشید خدامرادی» اظهار داشت: طی روز جاری فقط پل موقت چهارراه بانک (ساحلی استانداری) مسدود شد و با توجه به اهمیت موضوع و این که در مواقع بارندگی، آب به خانه‌های مستقر در اطراف این پل سرازیر می‌شد، ناچار به تخریب این پل بودیم.
وی با اشاره به سابقه لرستان مبنی بر داشتن پل‌های زیبا و تاریخی افزود: پل‌های موقت سطح شهر از جمله پل موقت ساحلی استانداری علاوه بر چهره زشتی که به شهر داده‌اند، در مواقع بارندگی هم موجب طغیان رودخانه می‌شوند و وجود این پل‌ها زیبنده این شهر نیست.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با تعیین مسیر جایگزین، شاهد کاهش ترافیک در مرکز شهر باشیم.
وی در خصوص مسدود شدن پل موقت منطقه پل حاجی افزود: این موضوع مربوط به روز جمعه بوده که برای هم‌سطح سازی داخل زیرگذر، برای چند ساعت پل بسته شد و با توجه به تعطیل بودن روز جمعه، مشکل ترافیکی خاصی را شاهد نبودیم.
خدامرادی در پایان از مشکلات پیش‌آمده برای شهروندان عذرخواهی کرد و از مردم خرم‌آباد درخواست کرد تا همکاری لازم را برای اجرای عملیات عمرانی داشته باشند.


 

دیدگاه‌ها  

#1 ..... 1396-09-04 21:13
چند پل مدقت برنند مشکل ترافیک حله دو از قایق برای خمل میافر ها استفاده شود هم اشتغال زایی هم ترافیک رو کم میکنه به جنبه گردشگری هم داره
نقل قول کردن
#2 مجید 1396-09-04 21:19
یکی نیست بپرسه چرا موقع برف وبارون وسرما یادتون میفته که پل هارو مسدود کنید یا تخریب کنید چرا روزای گرم تابستون کاری نمیکنید.امروز دقیقا ترافیک شهر دوساعت قفل قفل شده بود.
نقل قول کردن
#3 پیامنی 1396-09-04 21:37
با سلام ، آقای خدامرادی اگر قراره این پلهای موقت رو تخریب کنید و سالیان سال منتظر ساخت و افتتاحشون باشیم لطفا دست نگهدارید ، در ضمن من یه سوال از شما و مجموعه عمرانی شهرداری دارم : چرا شما دقیقا موقع بارش باران به یاد وظایفتون می افتید؟؟!! چرا مثلا بهار و تابستان بفکر تخریب و احداث پل نمی افتید! چرا شهرداری ما اینقدر بی نظمه ، البته اطلاع دارم که مدت کوتاهیه که این پست به شما محول شده اما این بی نظمی و بی مبالاتی شهرداری خرم آباد همه مردم شهر رو کلافه کرده ، یه مقدار برای این شهر وقت بذارید
نقل قول کردن
#4 شهروند لر 1396-09-04 21:42
واقعا مسئولین شهری از حل کردن مشکل ترافیک خرم آباد در مانده شدند و این همه مشکل را برای شهر.ندان به وجود آورده اند.اگه نمی ت.نقد مشکلات را خل نمایید کنار بکشید.
نقل قول کردن
#5 علی 1396-09-04 22:11
دقیقا فصل بارش یادشون می یاد . حالا کافیه در مدت زمانه احداث پل بارونم بیاد و چند روز یا چند هفته تعطیل بشه . این تصمیماتو کی می گیره واقعا
نقل قول کردن
#6 یزدان 1396-09-04 22:15
ما رو به خیر شماها امیدی نیست چندین چند سال هست مدیریت بی نظم شهرداری وارگانهای دیگه خرم آباد زیبا رو به ویرانه ای بد قواره تبدیل کرده اگر کمر بند سبز شهر رو احداث کرده بودند این مناطق زیبای اطراف شهر رو درخت کاشته بودند زمین خوارن این شهر رو نابود نمیکردند آیا فقط مشکل پل موقت ها هست پس تعریض خیابان انقلاب از چهاراه کورش به سمت بیمارستان یا خیابان حافظ کمربندی تکلیفشان چه میشود مشکل بزرگ ما مردم هستیم که امثال اینها رو به این مشاغل میرسونیم از ماست که بر ماست هر شهری رو مردم اون شهر میسازن اما ما مردمی بی تفاوت هستیم و خیالتون راحت بیشتر از این هم به سرمون میاد
نقل قول کردن
#7 . 1396-09-05 00:29
خیابانهای خرم آباد جوابگوی این جمیعت نیس
درحالی ک در ساعات اداری علاوه بر جمیعت ساکن شهر خرم آباد جمیعت زیادی از شهر و روستاهای اطراف میان و شهر کامل قفل میشه لطفا بفکر تعریض خیابونها و احداث بلوارهای جایگزین دیگه باشین
نقل قول کردن
#8 سعید 1396-09-05 01:40
زیر گذر پل حاجی حیاطیه.وتردد از طرف پل حاجی به سمت پل صفوی رو باید یک طرفه کرد.در کل لاین ساحلی رو باید واسه مواقع اضطراری شهر هموار ،کم دست انداز ویک طرفه کرد .
نقل قول کردن
#9 اکبر 1396-09-05 07:34
چه مردم قانعی دارم تمام نظرات گفتن که همينا خوبه خراب نکنید . خراب کنید بالاخره یه روزی چندتا پل شیک میسازید .
نقل قول کردن
#10 خاوری 1396-09-09 16:15
تابستان به این طولانی کاری نکردند حالا تو این زمستان پل های موقت را بستند و موجب ازدحام جمعیت و ترافیک شدند. بجای این پل های موقت و غیر استاندارد پلهای داعمی و محکمی بسازند تا اینقدر ترافیک شدید نداشته باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا