یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان وقت لازم و تخصص کافی برای بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها را در اختیار ندارند.
به گزارش یافته، "محمد بیرانوندی" در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص لزوم اصلاح نحوه نظارت بر انتخابات شوراها، اظهار داشت: در حال حاضر نظارت بر انتخابات شوراها با حضور نمایندگان مجلس انجام می‌شود که با توجه به مشغله‌های فراوان نمایندگان، انجام نظارت بر انتخابات شوراها را می‌توان کار مضاعفی دانست.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر نمایندگانی که کار نظارت بر انتخابات شوراها را انجام داده‌اند، معتقد هستند که فرصت و اطلاعات کافی برای این کار نداشته‌اند، بیان کرد: لازم است امر نظارت بر این انتخابات را به نهادی متخصص بدهیم که با فراغ بال این کار را انجام دهد.
وی با بیان اینکه مشغله‌ها و تعداد کاندیداها به‌اندازه‌ای است که امکان رسیدگی دقیق به بررسی صلاحیت کاندیداها وجود ندارد، افزود: در هر حوزه‌ای حدود 200 کاندیدا وجود داشت و در تهران نیز بیش از هزار نفر کاندید شده بودند.
عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به وسعت کار نمایندگان و کثرت تعداد کاندیداهای انتخابات شوراها باید ساز و کار جدیدی را برای نظارت بر انتخابات شوراها اندیشید، اظهار داشت: نمایندگان وقت لازم و تخصص کافی برای بررسی صلاحیت کاندیداها را در اختیار ندارند.

دیدگاه‌ها  

#1 ساکی 1396-09-04 17:17
آقای بیرانوند چرا هیگونه نظارتی برکار اعضای شورای شهر خرم آباد نیست؟ از وقتی اعضای جدید شورای شهر انتخاب شده اند چه کارکرد وکارایی مثبتی داشته اند؟
اعضای شورای شهر چرا به وضعیت آسفالت کوچه ها نمی رسید؟
اسفالت کوچه پس کوچه های این شهر ویران را درست کنید . آسفالت کوچه هایش این شهر مربوط به زمان شهرداری آقای ساکی است بعد از او کسی به درد دل مردم این شهر نرسید...
این شهر یک روستای بزرگ است که تمام کوچه هایش خاکی است که مایه شرمساری مسئولین مربوطه است.

خرم آباد متأسفم برای مظلومیتت
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-09-04 18:21
آهای شورای پرکار شهر خرم آباد کد کجایید؟!!!
ترافیک شهر را زودتر روبه راه کنید .
ما امروز یک ساعت ونیم در خیابان ساحلی در ترافیک وحشتناک گیر افتادیم وکسی به دادمان نرسید این چه وضعی است که برای این مردم درست کرده اید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا