یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: حرکت عمرانی خوبی در چگنی شروع شده که نیازمند تسریع است.
به گزارش یافته، سید"موسی خادمی" در بازدید از چگنی اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت که طی آن ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.
وی به ایستگاه پمپاژ آب این شهرستان اشاره کرد و افزود: قرار است ۱۷۰۰ هکتار از اراضی منطقه توسط این ایستگاه آبی شوند که متاسفانه از سال ۸۲ کار ساخت آن متوقف شده است؛ در بازدید امروز مقرر شد که تا سال زراعی جدید یعنی حداکثر ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
خادمی از جمله طرح‌های در دست اقدام شهرستان به پروژه‌های بهداشتی- درمانی اشاره کرد و گفت: در این راستا حدود ۱۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در منطقه تعریف شده که برخی از آنها مورد بازدید قرار گرفت.
استاندار لرستان ادامه داد: شش مورد از این طرح‌ها خانه بهداشت هستند که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم در آینده به بهره‌برداری برسند.
وی به جاده بین دو شهر دوره و ویسیان اشاره کرد و بیان داشت: این جاده راه ارتباطی است که منطقه را به محور اصلی خرم‌آباد- دوره متصل می‌کند؛ طول مسیر هشت کیلومتر بوده که شش کیلومتر آن زیرسازی شده و مابقی در حال انجام است.
خادمی ادامه داد: این جاده نیازمند اعتبار بوده چراکه از پروژه‌های خوبی است که باید انجام شود.
استاندار لرستان با اشاره به عبور بخشی از جاده چهاربانده پلدختر- خرم‌آباد از این محدوده گفت: این طرح نیز با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان از مرداد امسال شروع شده و پیشرفت خوبی نیز داشته است؛ قریب به ۲۴۰۰ متر تونل در این محور تعبیه شده که کار سنگینی بوده و در بخش‌های مختلف شروع شده است.
به گفته وی حرکت عمرانی و اقتصادی خوبی در شهرستان برقرار شده که نیازمند تسریع در آن است.
خادمی به بازدید از کارخانه صدر فولاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این مجتمع روی کاغذ آماده حرکت بوده و بازار قطعات فولادی نیز مناسب است اما مشکلاتی دارد که با سرمایه‌گذار و مالک مذاکراتی در این رابطه خواهیم داشت تا بتواند آنها را حل کند.
استاندار لرستان تصریح کرد: این کارخانه باید شمش وارد کرده و میلگرد به بازار عرضه کند؛ اگر راه‌اندازی شود طرح توسعه نیز دارد که باید آن را حمایت کرد تا فرآیند ذوب را به نورد اضافه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان تسهیل کننده به این کارخانه فرصتی دو ماهه داده‌ایم تا مشکلات خود را حل و فعالیتش را آغاز کند. اگر این زمان بگذرد و کاری نکند روش‌های دیگری را پیگیری خواهیم کرد.
خادمی اظهار امیدواری کرد که سرمایه‌گذار طرح بتواند طی این مدت مشکلات واحد را مرتفع کند.


بازدید استاندار لرستان از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان چگنی
استاندار لرستان به همراه امام‌جمعه چگنی، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مسئولان و مدیران استانی، فرماندار چگنی و اصحاب رسانه از برخی از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی این شهرستان به شرح ذیل دیدن کرد.
1_ حضور در گلزار شهدای شهرستان چگنی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده شهید سرافراز پاپی نبوی چگنی
2_بازدید دکتر خادمی استاندار لرستان و هیات همراه از پروژه سالن اجتماعات فرمانداری
3_ افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان چگنی
4_ بازدید از وضعیت احداث پروژه‌های مرکز اداری و جامع سلامت شهری و روستای
5_ بازدید از وضعیت پروژه استخر سرپوشیده
6_بازدید از وضعیت تپه شهدای گمنام و پروژه پارک زیتون شهرستان چگنی
7_بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ آب‌رسانی میشاخور
8_ بازدید از پروژه راه سراب دوره به سمت ویسیان
9_ بازدید از پروژه چهار خطه ویسیان به سمت پل‌دختر
10_ بازدید از عملیات اجرایی احداث مرکز جامع سلامت شهری_ روستایی ویسیان
11_ بازدید از وضعیت مجتمع فولاد لرستان شرکت صدر فولاد

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1396-09-02 22:02
با سلام از پایگاه خبری یافته عاجزانه خواهشمندیم که به طریقی که ممکن است صدای ما را به گوش مسئولین برساند ما پرسنل شرکت صدر فولاد اخرین ماهی که حقوق دریافت کرده ایم مر بوط اردیبهشت ماه بوده تکلیف ما چیه که نه حقوق ماهایی که کارکردیم رو بهمون نمیدن نه بیمه بیکاریمون وصل نمیشه از نظر انسانی بدور میباشد که یک کارگر کار کرده باشد ولی مزدی دریافت نکرده باشد
نقل قول کردن
#2 مرادیانی 1396-09-02 22:14
شهرستان های خرم آباد و چگنی به همراه بخش های تابعه بیرانشهر و پاپی و ویسیان و زاغه با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت تنها دو نماینده دارند
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1396-09-02 22:19
با سلام و خدا قوت خدمت استاندار محترم
ای کاش از رو.ستادهای تشکر ،پانسار، رفتخان هم بازدید می کردید .وضعیت جاده های ارتباطی نامناسب است.آب بند سراب رفتخان نیاز به لایروبی دارد.اکثر اهالی روستاها دارن به شهر های بزرگ مهاجرت می نمایند،بیکاری بیداد میکند.کشاورزی هنوز در این منطقه سنتی است.مسئولین منطقه هیچ گونه برنامه برای توسعه این روستاها ندارند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا