یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس كل دادگستري استان با بيان اين كه تقویت تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در كاهش جرایم موثر است، گفت: برقراری نظم و امنیت با تلاش شبانه روزی نیرو‌ی انتظامی شایسته قدردانی است.
به گزارش یافته ، "جعفر بدري" در نشست فصلي دستگاه قضائي و انتظامي گفت: تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضائی باعث افزایش سطح امنیت در جامعه خواهد شد.
رئيس كل دادگستري استان یكی از مهمترین دستاوردهای مهم فعلی را در گرو افزایش سطح تعاملات دو دستگاه دانست و گفت: مشارکت عمومی و تعامل هدفمند و مثبت سازمان ها، گامی موثر در گسترش امنیت پایدار و ارتقاء احساس آرامش در بین شهروندان است.
وي با تاكيد بر اين كه دستگاه قضا و نیروی انتظامی به‌ عنوان مکمل و لازم و ملزوم یکدیگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این دو نهاد امری انکارناپذیر است، بيان داشت: عملکرد موفق دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با یکدیگر پیوسته و وابسته است.
بدري، نیروی انتظامی را یک نیروی خدمتگزار برای ملت عنوان كرد و گفت: باید در همین راستا هرچه بیشتر خود را مجهز و آماده کرد که البته مشارکت و همکاری واحدهای قضائی و پلیس در تامین امنیت ستودني است.
در ادامه سردار مهديان نسب با بيان اين كه پلیس موفق در جامعه، رفتار مقتدرانه توام با اخلاق مداری است، اظهار داشت: خدمت به خلق خدا از بالاترین عبادت‌ها محسوب می شود و این توفیقی است که شامل پلیس شده است تا با افتخار و شور و اشتیاق به مردم خدمت کند و برای آسایش و آرامش و امنیت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمي كند .
وي حمایت همه جانبه دستگاه قضا در راستای مأموریت‌های اجرایی پلیس را، پشتوانه قاطع و بسیار محکمی در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی دانست و گفت: پلیس در این راه با تمام توان و ظرفیت های خود سعی می کند آسایش و امنیت را در بطن جامعه جاری کند.
فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی در کنار هم می‌توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه‌ها از جمله مسائل اجتماعی و روحی و روانی برای مردم بوده و با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند از احساس امنیت خوبی برخوردار شوند.
سردار مهديان نسب در پايان با بيان اين كه پیشگیری بهترین راهکار نجات جامعه از معضلات اجتماعی و کاهش وقوع جرایم در سطح جامعه است تاکید کرد : خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است و امیدواریم که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی، نقش خود را در این ماموریت حساس به درستی ایفا کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 مهران 1396-09-02 23:29
آقای بدری ریاست محترم دادگستری لطفا به امور دادگستری شهرستان دلفان نظارت بیشتری داشته باشید. رئیس دادگستری این شهر با رفتارهای نامناسب، نسنجیده و غیر علمی خود در آینده ای نزدیک شهرستان را دچار کوله باری از آسیب ها و مشکلات خواهد کرد بخاطر خدا بجای این جلسات به نظارت بیشتر بپردازید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا