یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌ها برای جذب گردشگر تاکید کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌ها برای جذب گردشگر تاکید کرد.محمدرضا ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه شاخص، میزان هر چیزی را مشخص کرده، اظهار کرد: شاخص امروز حوزه گردشگری، تعداد گردشگران داخلی و خارجی و میزان بازدیدهای انجام گرفته از اماکن است.
وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان در مورد مثبت یا منفی بودن نتیجه کار در حوزه گردشگری صحبت کرد که به سوالاتی از قبیل اینکه آیا ثروتی از طریق این حوزه نصیب مردم لرستان شده و آیا اشتغالی در این راستا ایجاد شده، جواب منطقی داد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی مزیت لرستان در بخش گردشگری را بالا دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه هزینه ایجاد شغل در حوزه گردشگری بسیار پائین‌تر از حوزه صنعت بوده، لذا توجه به این بخش برای لرستان استراتژیک و راهبردی است.
ملکشاهی‌راد تصریح کرد: استان لرستان ظرفیت و امکانات بالایی در زمینه گردشگری داشته، چه از نظر مسائل تاریخی همانند پل‌ها و چه از نظر طبیعت و وجود آبشارها و رودخانه‌ها، بنابراین بایستی نهایت استفاده را از این مواهب خدادادی برد.
وی بر برداشتن قدم‌های مشهود و قانع‌کننده در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: قدم‌هایی که در راستای گردشگری همچون فراهم کردن برخی زیرساخت‌ها توسط استانداران قبلی لرستان برداشته شده، قانع کننده نیست و قدم‌های قانع کننده و مشهودی باید برداشته شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از زیرساخت‌های موثر در جذب گردشگر، ایجاد هتل بوده و به همین منظور ضرورت دارد هتل صخره‌ای و هتل‌های دیگر در لرستان احداث شود، همچنین زمینه حضور گردشگران باید از طریق برقراری پروازها با برنامه پروازی بهتری فراهم شود.
ملکشاهی‌راد حضور گردشگر خارجی در لرستان را یک ضرورت عنوان و خاطرنشان کرد: زمینه حضور گردشگر داخلی را در استان باید فراهم کرد، می‌توان با ایجاد تورهای گردشگری بین‌المللی، زمینه حضور گردشگران خارجی را نیز فراهم کرد.
وی اظهار کرد: حداقل ظرفیت در حوزه گردشگری امروز استفاده می‌شود و لذا یکی از سیاست‌هایی که نمایندگان مردم در مجلس و استاندار لرستان بر آن تمرکز کرده، بحث گردشگری است.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-08-26 13:14
خب معلومه میگید گردشگری!!!
به این میگن فرار رو به جلو :-* گردشگری چه سودی واسه ما جوونای تحصیل کرده داره؟؟ مثلا جوونای خرم آباد بیان دم درب قلعه ترخینه و گلیم بفروشن؟!
تونستن هتل صخره ای درست کنن حالا صحبت از قطب گردشگری می کنید؟
یه کارخونه تولیدی تو خرم آباد نداریم! پتروشیمی شهرمون شده پتروشیمی تبریز! حداقل اون پارسیلون احیا می کردید که تبدیل به چراگاه گوسفند نشه! شما که دم از تولید ملی میزنید چرا هیچ وقت سعی نکردید یخچال سازی بوژان احیا کنید؟!
بعدش هم خیال می کنید ایران خیلی گردشگرپذیر هست؟!
دو سال پیش ما رفتیم فرمودن برنامه من برای رفع بیکاری اجرای طرح های زود بازده هست ولی کو؟ کجا؟
نقل قول کردن
#2 همشهری 1396-08-26 13:34
ولا ما همه اینا رو میدونیم و چندین ساله مسئولان
فقط حرف میزنن

ولی کو عمل
نقل قول کردن
#3 آرمین 1396-08-26 13:37
هرسال نوروز این مسافرا میان تو کیو و پارک شریعتی چادر مجانی بهشون میدن من موندم این کجاش درآمد داره :-? آب و نفت لرستان بردن حالا اینا مردم با مبحث گردشگری سرگرم کردن!!! توریست ها میخوان بیان لرستان جوونای تحصیل کرده و دستفروش ما روببینن! :cry: چه سودی واسه ما داره؟؟ اینم به دوستانی مثل آقا سپهر و بقیه بگم که هممون باید به بقیه استان ها کوچ کنیم چون تو این شهر کار نیست!
به والله لرستان فلسطین دوم هست؛ مغازه های این شهر 8 عصر تعطیل می کنن( برید با بازار اهواز مقایسه کنید) اقتصاد این شهر داغون هست، فقط یه کارخونه خوب مثل دکتر جهانگیر (پرمون) داریم! واقعا من درخواست دارم آقایان ملکشاهی راد،بیرانوندی بیاید بگید چه کار مثبتی واسه اشتغال کردید؟؟
نکته: آقای ملکشاهی راد فراموش نکن این دومین دوره ورود به مجلست هست که هیچ کاری نکردی! پیشنهاد می کنم یه یادگار خوب به جا بذارید
نقل قول کردن
#4 فرهنگی 1396-08-26 15:55
گردشگران میتونند به طور رایگان از هتل باستانی سر تپه خرم آباد بازدید نمایند.
نقل قول کردن
#5 ایرج 1396-08-26 18:23
اول مشکل اشتغال رو درست کنید.
سایر بخشها سرو سامان خواهد گرفت.
آقای نمایندگان قبلی و فعلی عملکرد مثبت نداشته اید.
شعار کافی میباشد........
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1396-08-26 21:56
زیر ساختهای استان مثل راه اهن - بزرگراه - نیروگاهها - هتل ها و اماکن اقامتی را درست کنید یقینا گردشگری رونق خواهد گرفت .
نقل قول کردن
#7 رضا 1396-08-27 08:43
در کنار مقوله گردشگری ، این استان نیاز به سرمایه گذاریهای صنعتی هم دارد.
نقل قول کردن
#8 شهروند 1396-08-27 09:49
مبحث گردشگری یک توهم است مگر چند درصد مردم اصفهان و شیراز و یزد از راه توریسم درآمد کسب می کنند ... اگه گردشگری اونم با این مدل که در کشور ما هستش جواب گو بود خوب نباید این همه کارخانه و شهرک صنعتی در این استانها احداث می شد وجود هتل و چندتا مغازه صنایع دستی و سوغات هم لازمه ولی مگه چندتا شغل ایجاد میشه....
نقل قول کردن
#9 حسنی 1396-08-27 16:41
نه قلعه فلک الافلاک آزادسازی شد نه هتل پارک صخره ای تکمیل شد , نه خبری از موزه مفرغ لرستان شد و نه پارک شاپوری و کاسیت افتتاح شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا