یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اقتصاد و اشتغال دغدغه جامعه امروز ماست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حبیب‌الله خجسته پور در مراسم تجلیل از نمایندگان جامعه صنفی بازار که به مناسبت بیست و سومین سال تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌هایی که جامعه امروز با آن دست‌به‌گریبان است اشتغال و اقتصاد است
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر بارها در نام‌گذاری مختلف سال تأکیدات خاص و ویژه‌ای نسبت به مباحث اقتصادی، تولیدی و اشتغال داشتند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: لازمه رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه تولید و اشتغال این است که به‌صورت کلی و جامع به این مهم توجه شود.
خجسته پور با تأکید بر اینکه عوامل مختلفی در بازار، تولید و اشتغال دخیل هستند، اضافه کرد: انتظاری که مردم از دولت به‌عنوان متولی رفاه و آسایش این است که برنامه‌های بسیاری در سازمان‌های مختلف تعریف تا نظارت لازم و کافی روی تولید، تجارت و اشتغال ایجاد شود.
وی با بیان اینکه شاید این موضوع به ذهن متبادر شود که بازار خارج از حیطه اداره دولت باشد و علم و اقتصاد امروز نیز آن را تائید کنند، تصریح کرد: دست نامرئی بازار در بحث قیمت‌گذاری و ایجاد تناسب بین عرضه و تقاضا حکم‌فرما باشد.
معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه مطابق ماده ۴۴ بخشی از اقتصاد ما دولتی و بخشی دیگر تعاونی است و چون بازار و اقتصاد ما به‌صورت کامل آزاد نیست ضرورت دارد دولت برای ایجاد رفاه بیشتر مردم ورود پیدا کند، یادآور شد: در این راستا سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی تعریف شدند که به مردم در دو مقوله بازار و اقتصاد کمک کند.
خجسته پور با تأکید بر اینکه یکی از این نهادها، سازمان تعزیرات حکومتی است که نسبت آن با قوه قضائیه و جایگاهش در دولت مشخص است، بیان داشت: تعزیرات حکومتی به دنبال این نیست که چالشی بر چالش‌های بازار اضافه کند بلکه بناست یاریگر کاستی‌ها باشد.
وی عنوان کرد: چنانچه این سازمان در امر مبارزه با قاچاق کالا ورود پیدا می‌کند به‌نوعی به تولیدگران و تجار کمک می‌کند و نفع این مهم به تولیدکنندگان و تجار خواهد رسید.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی به دنبال مچ‌گیری نیست بلکه آمده است در کنار مردم باشد، خاطرنشان کرد: برای کاهش پرونده‌های قاچاق نیاز است بافرهنگ سازی و آگاهی‌بخشی به مردم این مهم انجام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیمی 1396-08-19 14:49
تعزیرات حکومتی ، دیوان محاسبات ، اداره کل بازرسی ، دادستانی و … به عنوان ناظر و حسابرس تمامی کارهای اداری را زیر نظر دارند و مانع هر گونه تخلف میشوند و این بسیار عالی و خوب است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا