یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی)، 8 تا 10 آذرماه 96 با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان لرستان در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش یافته، "حمزه امیری" درباره این رویداد، گفت: با توجه به نیازسنجی جامعه‌ی استانی و لزوم حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوۀ لرستان، رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری) به همت بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود.
وی افزود: ایجاد انگیزه میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی یکی از دغدغه‌های نظام کنونی علم و فناوری کشور است و به همین دلیل یکی از اهداف ایدوکا نیز همین مهم است.
رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پیش از برگزاری استارتاپ گردشگری لرستان دو پیش رویداد با موضوع گردشگری و کشاورزی در دانشگاه لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
امیری خاطرنشان کرد: استانداری لرستان در همکاری و هماهنگی این رویداد مهم نقش بسیار برجسته‌ای را ایفا نموده است، وی همچنین تأکید کردند که دستگاه‌های علمی و فناورانه استان در برگزاری این رویداد همکاری لازم را دارند.
لازم به ذکر است، نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری) به همت بنیاد نخبگان استان لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و حمایت مرکز شتاب دهی نوآوری و همکاری استانداری لرستان، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری و دستگاه‌های علمی و فناورانه استان لرستان برگزار می‌شود.
در پایان رویداد، ایده‌ها و گروه‌های برتر به‌عنوان هسته‌های فناور در مراکز رشد دانشگاه‌های استان و پارک علم و فناوری مستقر خواهند شد.
رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان یادآوری کردند، کلیه علاقه‌مندان و ایده پردازان در حوزه گردشگری و کشاورزی لرستان (عموم) می‌توانند در این رویداد به نشانی idoka.ir ثبت‌نام و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این رویداد با شماره‌های 06633239892 تماس حاصل نمایند.
دکتر امیری همچنین کانال تلگرامی @novinidehzagros را به‌عنوان کانال تحت نظارت بنیاد نخبگان استان که اطلاعات استارتاپی و کارآفرینی استان و کشور در آن انعکاس داده می‌شود را معرفی نمودند

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-08-15 14:57
حرکت بسیار درستی است.پیروز باشید
نقل قول کردن
#2 علی چگنی 1396-08-15 16:15
بسیار عالی، انصافا حرکت رو به رشدی در استان هست، قطعا مدیریت اثر بخش، توانمند و با تجارب ارزنده ای چون دکتر امیری شاهد حضور نخبگان در عرصه های عملگرا هستیم، تشکر ویژه از پایگاه محبوب یافته
نقل قول کردن
#3 فرشید 1396-08-20 01:40
چرا نمیشه ثبت نام کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راهنمایی بکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا