یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه با توزیع ناعادلانه ثروت در کشور مواجه بوده و اکنون نیز در حوزه آب با کم‌لطفی‌های زیادی روبرو هستیم.
به گزارش یافته، "محمد بیرانوندی" عنوان کرد: به همین دلیل برای جبران کاستی‌های گذشته احداث سدهایی همچون سد زیبا محمد باید در دستور کار دولت قرار گیرد تا بتوان حداقل کار ممکن در جهت حمایت از مردم این دیار یعنی آبی کردن اراضی کشاورزی و تأمین آب مورد نیاز شرب و صنعت را در دستور کار قرار داد.
وی ادامه داد: متأسفانه اکنون میانگین اراضی آبی کشور در حدود 46 درصد بوده، این در حالی است که میزان اراضی آبی لرستان در حدود 23 تا 24 درصد هستند و فاصله زیادی با میانگین کشوری داریم.
این نماینده در مجلس دهم اظهار کرد: به همین دلیل بارها در جلسات مختلف احداث سدهایی همچون سد زیبا محمد را پیگیری کرده‌ایم.
عضو مجمع نمایندگان استان در ادامه با اشاره به نشست نمایندگان لرستان با معاون اول رئیس‌جمهور، بیان کرد: در این نشست اعلام شد که تکمیل سدهای بختیاری و زیبا محمد به عنوان مطالبه اصلی مردم این حوزه انتخابیه بوده که معاون اول رئیس‌جمهور نیز دستور رسیدگی ویژه به این دو پروژه را صادر کرد.
عضو فراکسیون امید گفت: به هر حال دستور ویژه دولت برای تعیین تکلیف وضعیت این دو سد صادر شده و امیدواریم در آینده نه چندان دور شرایط برای تحقق این وعده‌ها مهیا شود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-08-13 23:06
جناب بیرانوند بزرگوار
شما بهتر است به طرح روی جلد دفترچه های دانش آموزان توجه داشته باشید.مشکل لرستان با تذکرات شما به جناب معاون اول محترم رییس جمهور دردی از استان حل نخواهد شد.
نقل قول کردن
#2 ل 1396-08-13 23:39
برای آنهایی که تنها به فکر پر کردن جیب خودشان هستند و به بقیه مردم فکر نمی کنن متاسفم،بعدش ادعای غیرتشون هم میشه، چون همین بی تفاوتی باعث شده استانمون عقب بمونه،برید ببینید ترک ها چقدر هوای هم رو دارن
نقل قول کردن
#3 کلانشهر خرم آباد 1396-08-14 11:21
ایران آباد لرستان آباد
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-08-14 11:49
لطفا پیگیر ساخت سد مخملکوه باشید کلانشهر خرم اباد چند سال بعد با مشکل بی ابی مواجهه میشه .در طول یک دهه گذشته خیلی از چاهها و چشمه های اطراف شهر خشک شدند.
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-08-14 12:35
نماینده شایسته ای داریم بهتر است پیشنهادهای سازنده بدهیم با انتقادهای مخرب به سوی پیشرفت نخواهیم رفت
نقل قول کردن
#6 علی 1396-08-14 13:17
آقای بیرانوند سد بختیاری توجیهه کارشناسی ندارد تو را به خدا دنبال احداث سد های مخزنی کوچک چون سد زیبا محمد باشید احداث سد معشوره که خواست بدحق لرستان است باید در دستور کارومورد توجه قرار گیرد .وسربرزی خورماوه.
نقل قول کردن
#7 بیرانوندلرستان 1396-08-14 21:21
به نقل از علی:
آقای بیرانوند سد بختیاری توجیهه کارشناسی ندارد تو را به خدا دنبال احداث سد های مخزنی کوچک چون سد زیبا محمد باشید احداث سد معشوره که خواست بدحق لرستان است باید در دستور کارومورد توجه قرار گیرد .وسربرزی خورماوه.
سد بختیاری توجیه کارشناسی نداره ینی چی؟؟
نقل قول کردن
#8 رنجور 1396-08-14 23:11
تاسف خوردن نان و آب نمی شود برای این فلاکت زدگان هم تبار ..... بجای تاسف خوردن کاری ، چاره ای ، راهی ، چاهی ، قدمی ، و ............... .... شایستگی را با عمل نشان دهید و گرنه گوشمان از حرف و وعده و تاسف پر است
نقل قول کردن
#9 سبزواری 1396-08-19 15:34
سدهای مخملکوه و زیبا محمد کدام سال عملیاتی میشوند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا