یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات کشور اظهار داشت: حضور نااهلان به حیثیت رسانه ضربه می‌زند.
به گزارش یافته، «محمد بیرانوندی» ظهر امروز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ‌های کشور در تهران از غرفه خانه مطبوعات استان لرستان بازدید کرد و در جمع خبرنگاران لرستانی ضمن تاکید به اهمیت رسانه و جایگاه ویژه و خاص آن اظهار کرد: این جشنواره نقطه پایان سطر بر عملکرد و فعالیت‌های یک‌ساله رسانه‌‌‌ها در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و... است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان درمجلس دهم با اشاره به اینکه گاهی قلم رسانه در کف نااهلان است، افزود: در مجموعه رسانه باید اهل فن حضور داشته باشند، زیرا حضور نااهلان به حیثیت رسانه ضربه می‌زند و سیب‌هایی را نیز به دنبال خود دارد.
وی اضافه کرد: هر چند که مردم خوب را از بد تشخیص می‌دهند اما قبل از اینکه آسیبی به رسانه وارد شود باید ارگان‌های متولی و ذی‌ربط ورود پیدا کرده و این وسیله اطلاع‌رسانی را به شکل درست هدایت کنند.
بیرانوندی با بیان اینکه شبکه‌های مجازی بدون حد و حصر محل ظهر و بروز درست و نادرست هستند، مطرح کرد: نباید نااهلان در عرصه رسانه عرض اندام کنند و افراد اهل فن نباید اجازه ورود به آن‌ها را بدهند.
وی به رسانه‌های استان پیشنهاد داد که در راستای تبادل آموخته‌ها و دانش خود نشست‌های کارگاهی را با استان‌های همجوار برگزار کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1396-08-11 17:53
اقای دکتر بیرانوندی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه ارمان باشیید اکثرا از اقشار ضعیف جامعه اند
نقل قول کردن
#2 عزیزی 1396-08-11 20:49
آقای بیرانوند بطور جدی پیگیر تقاطع گلدشت باشید الان چهار ساله بلا تکلیف به حال خود رها شده است
نقل قول کردن
#3 احمد 1396-08-12 07:13
آقای بیرانوند ، دو سال دیگراز فرصت نمایندگیتون برای مردم باقیست ، از این فرصت بصورت ۲۴ ساعته برای رفع بیکاری، فق تلاش کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا