یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم از تمام گرایشات سیاسی در دانشگاه‌ها استفاده می‌کند، گفت: گره مهمترین مشکلات اقتصادی کشور با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها باز می‌شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: آن چیزی که برای یک مدیر حرف اول را می‌زند نوع نگاه و طرز نگرش است. فرد مدیر بر اساس نوع نگاه و نگرش خود تصمیم‌گیری می‌کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی علوم در جلسات گذشته اثبات کرد فرزند انقلاب بوده و ادبیات وی همان ادبیات انقلاب است. از آرزوهای نظام اسلامی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها بود و اگر دانشگاه‌ها با تکنولوژی‌های روز دنیا همراه باشند وابستگی ما به دیگر کشورها کاهش پیدا می‌کند.
وی تأکید کرد: مشکل امروز ما این است که نتوانستیم پیوندی میان صنعت و دانشگاه‌ها به وجود آوریم اگر دانشگاه‌ها مثبت اندیش و امیدوار به آینده باشند با احساس مسئولیت اقدامات خود را انجام می‌دهند. در حال حاضر مهم‌ترین اولویت برای کشور اقتصاد مقاومتی است و تفکر انقلاب در هر حوزه‌ای که ورود کرده مشکلات ما را به‌شدت کاهش داده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید از مونتاژ به سمت نوآوری حرکت کنیم گفت: اینکه برای اقتصاد مقاومتی جلسه برگزار می‌کنیم کافی نیست بلکه این گره را یک وزیر انقلابی می‌تواند باز کند. دانشگاه‌ها نباید سیاست زده باشند ضمن اینکه از ویژگی‌های قابل‌قبول وزیر پیشنهادی علوم بی حاشیه بودن وی است.
گودرزی با اشاره به اینکه مدیریت وزیر پیشنهادی علوم در دانشگاه‌ها یعنی رغبت وی به استفاده از تمام گرایشات سیاسی است افزود: دانشگاه یک محیط علمی است اما به نتیجه نرسیدن تلاش‌ها برای اشتغال‌زایی، عدم پیشرفت در اجرای اصل 44 قانون اساسی، اشکالات نظام بانکی و کافی نبودن تلاش‌ها برای تحقق عدالت اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به محیط دانشگاه‌ها است.
وی ادامه داد: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و همه آن‌هایی که دغدغه ملت را دارند باید به وزیر پیشنهادی علوم رأی دهند. از مشخصات بارز وزیر پیشنهادی علوم این است که ایشان در خانواده‌ای متدین رشد کرده و در کنار علم و اخلاق مدیریت موفقی را نیز در پرونده خوددارند همچنین از وزیر پیشنهادی علوم در استفاده از جوان‌گرایی در دانشگاه‌ها باید حمایت شود.
به گزارش خانه ملت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: حمایت ما از وزیر علوم بر اساس گذشته وی است و در میان مسئولان وی تنها کسی است که با مشکلات دانشگاه‌ها از نزدیک ارتباط دارد. خوشبختانه وزیر پیشنهادی علوم مراحل اجرایی را در دانشگاه‌ها طی کرده و در تصمیمات انصاف را رعایت می‌کند.


دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1396-08-07 18:55
آقای گودرزی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار ضعیف جامعه اند
نقل قول کردن
#2 کلانشهر کلان استان 1396-08-07 22:43
دوست داشتیم یک لرستانی وزیر علوم می شد.پایارلریا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا