یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه خرم‌آباد - اندیمشک کلنگ زنی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این مراسم که سمسار زاده معاون دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری، مهندس زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و سرهنگ چغلوند رئیس پلیس‌راه لرستان نیز حضور داشتند، طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ساخت ۵۰ پاسگاه پیش‌ساخته پلیس‌راه تا پایان سال جاری در سراسر کشور خبر داد و گفت احداث و بهسازی این تعداد پاسگاه در راستای اجرای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای احداث و نگه‌داری ساختمان‌های پلیس‌راه است.
وی بابیان اینکه طرح نوین مقاوم‌سازی و شکیل سازی ۵۰ پاسگاه در دستور کار سازمان است، اظهار کرد: دو مورد از پاسگاه‌های یادشده در استان لرستان احداث می‌گردند که یک واحد آن در الیگودرز و واحد دیگر امروز در محل مقر پلیس‌راه خرم‌آباد- اندیمشک کلنگ زنی گردید.
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به زمان بهره‌برداری از این پروژه گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های مختلف در محل پاسگاه پلیس‌راه خرم‌آباد - اندیمشک تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه تا قبل از پایان سال و حتی‌الامکان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به نقش مهم پلیس‌راه خرم‌آباد - اندیمشک به‌عنوان محور شریانی و استراتژیک بار و مسافر تصریح کرد: این پاسگاه نقش بسزایی در تأمین امنیت و خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات خواهد داشت.
طالبی بهسازی پاسگاه‌های قدیمی را از ارکان و اولویت‌های ایمنی کشور دانست و گفت: با توجه به‌قرار داشتن پلیس‌راه خرم‌آباد- اندیمشک در ورودی شهر خرم‌آباد، در رابطه با زیباسازی محوطه و ساختمان این پاسگاه با مشاور رایزنی شده است.
وی از وجود ۶۴۰ راهدارخانه فعال در کشور خبر داد و افزود: علیرغم این‌که راهدارخانه‌ها در ایام مختلف سال محل استقرار نیروهای راهداری و در مواردی هلال‌احمر و پلیس‌راه هستند متأسفانه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند که در این راستا طرح بهسازی و نوسازی راهدارخانه‌ها با استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته در دست بررسی است و امیدواریم به‌زودی اجرای آن عملیاتی گردد.
در حاشیه این مراسم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه خرم‌آباد- اندیمشک بنا به نقش مهم این پاسگاه در تأمین امنیت محور ورودی جنوب و جنوب شرق استان در اولویت کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان قرارگرفته است.
وی اعتبار احداث هر پاسگاه پیش‌ساخته پلیس‌راه در استان را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همه تلاش خود را برای بهره‌برداری دو پاسگاه پیش‌ساخته الیگودرز و خرم‌آباد تا قبل از پایان سال جاری بکار خواهیم گرفت.
رئیس پلیس‌راه استان هم در این مراسم از تلاش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قدردانی کرد و گفت: با توجه به‌قرار گرفتن پاسگاه پلیس‌راه خرم‌آباد- اندیمشک در کری دور شمال - جنوب کشور، اهمیت بسزایی در امنیت مسافران و زائران راهیان نور و عتبات عالیات دارد‌.
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همراهان وی ضمن بازدید از پایانه بار خرم‌آباد، ساختمان مرکزی و ماشین‌آلات اداره کل، تلاش‌های مهندس زندی فر درزمینهٔ بازسازی و به‌روزرسانی ساختمان اداری و ماشین‌آلات استان را مورد تحسین قراردادند.

خبر: مصطفی باقری/ یافته


دیدگاه‌ها  

#1 کریم 1396-08-01 07:44
دورود برمهندس زندی فر که انصافا بصورت جهادی دارن کار میکنند فقط مشکل روشنایی مسیر فرودگاه تاپادگان لشگر 84که ورودی شهر خرم آباد میباشد ودرشب یک مسیر حادثهخیز بوده که منجر به تصادف میودرامیبایست بصورت ویژه انجام بدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا