یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: سازمان تأمین اجتماعی به‌واسطه ماهیت خدمات و گستردگی جامعه تحت پوشش آن نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی در جامعه دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "موسی خادمی" با اشاره به اهمیت صیانت از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: کمک و حمایت از واحدهای کارگاهی استان جزء ضرورت‌های ماست و بر آنیم که تولید را با روش‌ها و شیوه‌های اقتصادی تقویت کنیم.
استاندار لرستان تأمین اجتماعی را به عنوان یکی از سازمان‌ها و دستگاه‌های مهم و تأثیرگذار در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور قلمداد کرد و افزود: کشور در شرایط کنونی نیاز به همکاری و همدلی همه‌جانبه برای عبور از تنگناها و چالش‌های اقتصادی دارد که تأمین اجتماعی در حوزه تسهیلی می‌تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفاء کند، از طرفی کارفرمایان نیز می‌بایست با پرداخت به‌موقع حق بیمه این سازمان پرمخاطب را در ارائه خدمات خود یاری کند.
حمزه لوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان نیز با اشاره به گسترش چتر حمایتی سازمان در جامعه گفت:٢١٨هزار نفر بیمه‌شده اصلی در استان لرستان تحت پوشش این سازمان قرار دارند که از جمعیت مذکور ٣٠هزار کارگر ساختمانی، ٢٨هزار راننده و ٣هزار و ٢٠٠ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری از خدمات سازمان بهره‌مند هستند.
حمزه لوی با اشاره به اینکه کارفرمایان استان قریب به ٤هزار میلیارد ریال بدهکارند افزود: تأمین اجتماعی در چند سال اخیر برای برون‌رفت کارگاه‌ها از بحران‌های اقتصادی با اتخاذ یک رویکرد حمایتی گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته، حال انتظار می‌رود کارگاه‌های بدهکار نیز متقابلاً این سازمان که منابع آن از محل دریافت حقبیمه‌ها تأمین می‌شود یاری کنند.
 
منبع: روابط عمومی تأمین اجتماعی

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-07-25 07:52
سازمان تامین اجتماعی زمانیگه مستقل بود بهتر به بازنشستگان و مستمری بگیران می رسید هر سال 20 درصد به حقوف زیر مجموعه اضافه میکرد اما از زمانیکه دولت قبل این سازمان را در دوایر دیگر ادغام کرد برخی از اختیارات از عهده این سازمان خارج شد و وضع معیشتی مستمری بگیران هم بدتر شد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا